رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان:

پروژه “سیتادیوم رشت” ۲۰۰۰ فرصت اشتغال‌‌زایی ایجاد می‌کند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: پروژه سیتادیوم ظرف ۲۴ ماه به مرحله بهره‌برداری می‌رسد و از ویژگی‌های این پروژه جذب و تعامل با سرمایه‌گذاران و کسب برندهای خارجی با استاندارهای رسمی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی منتظری ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع تجاری و تفریحی سیتادیوم واقع در جاده بندرانزلی با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی در این پروژه اظهار داشت: این پروژه در نتیجه تعامل بین تمام دستگاه‌های اجرایی شامل اداره برق، آب، گاز و سایر نهادهای ذیربط است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان درباره جزئیات پروژه سیتادیوم گفت: سیتادیوم پروژه‌ای عظیم است که در معدودی از استان‌های کشور مانند تهران و مشهد راه اندازی شده است و استان گیلان به‌دلیل ظرفیت‌های کافی و بالایی که دارد قادر به انجام این پروژه است.

منتظری تصریح کرد: برای بهره برداری از مجتمع تجاری و تفریحی سیتادیوم، سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و این پروژه با ظرفیت اشتغال‌زایی مستقیم برای ۵۰۰ نفر است که امکان افزایش جذب با ۲ هزار نفر را نیز دارد.

وی با بیان اینکه مجتمع تجاری، رفاهی سیتادیوم باعث جذب هرچه بیشتر گردشگر در استان گیلان می‌شود افزود: گیلان علاوه بر جمعیت ثابت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به‌طور معمول پذیرای ۵ میلیون نفر مسافر است که به‌دلیل ویژگی‌های خاص این پروژه باعث جذب گردشگران می‌شود.

منتظری درباره عملکرد دولت یازدهم در حوزه صنعت و معدن گفت: استان گیلان در سال ۹۲ دارای ۲۰ فروشگاه زنجیره‌ای با مساحت ۱۰ هزارمتر مربع بوده است که در دولت تدبیر و امید به ۱۰۰ فروشگاه بزرگ زنجیره ای با مساحت ۵۵ هزارمتر مربع ارتقاء پیدا کرد که نشان دهنده  عملکرد خوب دولت یازدهم در این حوزه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه پروژه سیتادیوم ظرف ۲۴ ماه به مرحله بهره‌برداری می‌رسد اعلام داشت: این پروژه آمادگی جذب و تعامل با سرمایه‌گذاران خارجی و کسب برندهای خارجی با استاندارهای رسمی را دارد.

پروژه تجاری سیتادیوم رشت در زمینی به مساحت ۵۱ هزار مترمربع واقع شده و دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی در ارتباط با دیگر شهرهای اصلی شمال کشور است که این امر باعث می‌شود به‌عنوان یک مرکز خرید موفق و استاندارد شناخته شود.

Share