سرمربی سپیدرود رشت اظهار کرد:

پرسپولیس حق رشد مصلح را بدهد | می خواهیم در عضدی بازی کنیم

نظرمحمدی گفت: باتوجه به پرشور بودن تیم سپیدرود و درخواست هواداران از کادرفنی و بازیکنان مبنی بر برگزاری بازی در عضدی از مسئولین استان تقاضا داریم تا حتی‌المکان تمام مشکلات حضور در عضدی را برطرف کنند تا بتوانیم در لیگ‌برتر هم دیدارهایمان را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، نظرمحمدی در مصاحبه ای تاکید دارد بهترین جا برای بازی های خانگی تیمش ورزشگاه شهیدعضدی است. این مصاحبه را در ادامه بخوانید:

به بازیکنان کنار گذاشته لیگ‌برتری شخصیت دادیم

دو سال پیش زمانی که سپیدرود به لیگ یک صعود کرد و تیم در اختیار بنده قرار گرفت تصمیم گرفتم به جز بازیکنان فصل گذشته کسانی را به این تیم بیاورم که در لیگ‌برتر ناملایماتی دیدند و در حقشان اجحاف شده بود. پس از صحبت‌های انجام شده با مسئولین و حضور این بازیکنان تمام تلاشمان را کردیم تا شخصیت از دست رفته این بازیکنان را مجددا به آنها بازگرداندیم. شخصیتی در  همان حد لیگ‌برتر و از همین رو گفتمان و برخوردمان با این عزیزان شبیه به لیگ‌برتر بود و توانستیم انگیزه‌ای دوباره به آنها بدهیم.

کسر کردن میانگین سنی

پس از صعودم از لیگ دسته اول بار دیگر سعی کردیم که همان بازیکنان را حفظ کنیم و بیشتر از هر چیز به فکر بومی‌گرایی و انتخاب بازیکنانی بودیم که بتوانیم موفقیت‌مان را هم در لیگ‌برتر تداوم ببخشیم. سال گذشته اکثر کسانی که در سپیدرود بازی می‌کردند بازیکنان باتجربه بودند اما امسال با جذب بازیکنان جوان سعی کردیم میانگین سنی‌ را کاهش دهیم.

شناخت از قبل علت تمدید ترکیب سال گذشته

اینکه تصمیم گرفتم قرارداد اکثر بازیکنان سال گذشته را تمدید کنم فقط و فقط شناختی متقابلی بود که آنها نسبت به تفکرات فنی من و من نسبت به عملکرد آنها داشتم بود. اگرچه معتقدم در فصل نقل و انتقالات با توجه به بضاعت مالی‌مان خوب عمل کردیم و سعی کردیم از سایر رقبا عقب نمانیم.

جلب اعتماد بازیکنان لیگ‌برتر برای حضور در سپیدرود

اگر قرار بود به انتظار باشگاه و اینکه چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد، بنشینیم، زمان را از دست می‌دادیم و ضرر می‌کردیم از همین رو تمام تلاشمان را کردیم هر چه سریع‌تر جذب بازیکنان را آغاز کنیم تا کار روی روال خود جلو برود. ابتدای امر با بازیکنان بومی لیگ‌برتری به مذاکره پرداختیم، اعتمادشان را جلب کردیم و سعی بر جذبشان داشتیم بعد از آنها با سایر بازیکنان موردنظرمان در لیگ‌برتر و لیگ یک مذاکره کردیم و همانطور که گفتم میانگین سنی‌مان را باتوجه به جذب بازیکنان کم سن و سال پایین آوردیم.

حق رشد مصلح باید به حساب سپیدرود واریز شود

پیش از حضور شایان مصلح در پرسپولیس مذاکرات بسیاری با او داشتیم و حتی قرارداد داخلی‌اش را هم به امضا رساندیم اما در همان روز مصلح شفاهاً گفت که برای پیشرفت فوتبالش گزینه‌های دیگر را هم بررسی خواهد کرد و بعد تصمیم نهایی‌اش را به باشگاه اعلام می‌کند که پس از امضای قرارداد با پرسپولیس برگه‌ای که نزدمان بود را پاره کردیم و برایش آرزوی موفقیت کردیم. اما شایان مصلح نباید فراموش کند که در  سپیدرود رشد کرده و طبق قوانین حق رشد در فوتبال ما، ما به دنبال حق رشد او نیز هستیم.

اردوی ۷ روزه همراه با ۳ نوبت تمرینات در کردان

ما یک اردوی ۷ روزه در سه نوبت در کردان برگزار کردیم و یک بازی دوستانه هم با پیکان برگزار کردیم که هدف ما از برگزاری این اردو بالا بردن سطح آمادگی و جسمانی بازیکنان، ایجاد وحدت و همدلی بین بازیکنان جدید و قدیمی و رسیدن به شرایط خوب تاکتیکی بود که بچه‌ها به خوبی از پس این شرایط سخت برآمدند. ما ۷ روز سخت را پشت سر گذاشتیم و تمرین در ۳ نوبت فشار بسیاری روی بازیکنان وارد می‌کرد، از همین رو سعی کردیم برنامه‌ریزی خوبی برای تغذیه و استراحت آنها تعبیه کنیم که خب بازیکنان هم خوب از پس محک‌زنی ما برآمدند. با همه این اوصاف هنوز به مرز آمادگی نرسیده‌ایم اما تلاش بچه‌ها در این اردو ستودنی است. بعد از این یک اردو در رشت و یک اردو دیگر هم در جایی دیگر برگزار خواهیم کرد تا آماده حضور در رقابت‌های لیگ‌برتر شویم.

مسکوت ماندن خداحافظی حق‌شناس و تامینی 

سهیل حق‌شناس و هادی تامینی از بازیکنان ارزنده سپیدرود هستند و طبق صحبت‌های بنده و مدیریت مطمئنا تصمیمی اتخاذ خواهد شد که منافع تیم حفظ شود و باشگاه ضرر و زیانی متحمل نشود.

تسویه بازیکنان فصل قبل تا پایان تیرماه

با تلاش‌های همه جانبه مدیرکل استان، رئیس هیات فوتبال گیلان و مدیرعامل محترم باشگاه تاکنون تسویه حساب بازیکنان به بهترین شکل ممکن انجام گرفته است. بخشی از مبالغ پرداخت شده و قسمت دیگری از قراردادها هم قرار است هفته آینده پرداخت شود و مابقی هم تا پایان تیرماه به طور کامل تسویه می‌شود. تمام تلاش مجموعه سپیدرود این است که با یک برنامه‌ریزی خوب و جذب حامی مالی و اسپانسر دغدغه‌های مالی فصل آینده کاهش یابد. به عنوان مسئول اول فنی سپیدرود امیدوارم در زمان باقیمانده تا رقابت‌های لیگ‌برتر دغدغه‌های مالی‌ برطرف شود و دیگر تمام هم‌وغم‌مان را در این رقابت‌های لیگ‌برتر روی کار فنی بگذاریم و اگر مشکلات مالی حل نشود کار کردن در لیگ‌برتر سخت است و دچار حوادثی می‌شویم که غیرقابل کنترل و غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود.

سپیدرود نماینده شمال کشور

بازیکنانی که در فصل ۹۷ـ ۹۶ در کنار سپیدرود هستند باید بدانند تمام هم و غم‌شان را باید روی کسب نتیجه بهترین نتیجه بگذارند تا بتوانیم مرکز شادی مردم گیلان باشیم. سپیدرود نماینده استان‌های شمالی ایران در لیگ‌برتر مانند مازندران، گیلان، اردبیل، قزوین و همدان است و باید تمام تلاش خودشان را برای سربلندی سپیدرود و استان‌های شمالی در لیگ‌برتر داشته باشند.

برگزاری بازی در شهیدعضدی نه سردارجنگل

باتوجه به پرشور بودن تیم سپیدرود و درخواست هواداران از کادرفنی و بازیکنان مبنی بر برگزاری بازی در عضدی از مسئولین استان تقاضا داریم تا حتی‌المکان تمام مشکلات حضور در عضدی را برطرف کنند تا بتوانیم در لیگ‌برتر هم دیدارهایمان را در این ورزشگاه برگزار کنیم. این تنها خواسته ما نیست بلکه اکثر هواداران خواسته‌شان برگزاری بازی در عضدی است و من برای راحتی هواداران هر کاری از دست بربیاید انجام خواهم داد.

Share