فرماندار تالش در گفتگو با دیارمیرزا از جزئیات جلسه خود با اعضای شورا گفت:

پافشاری اعضای شورای شهر تالش بر عزل شهردار | انتقاد از تشکیل کمپین و توهین به اعضا

مهدوی ضمن اشاره بر پافشاری اعضا بر مصوبه قبلی خود مبنی بر استیضاح و برکناری حسن محمدپور گفت: مصوبه قبلی اشکالاتی دارد و هر مصوبه ای باید با رعایت قانون اعمال شود.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید عیسی مهدوی فرماندار تالش در گفتگو با دیارمیرزا گفت: جلسه امروز عصر با اعضای شورای شهر تالش در فضای مثبتی برگزار شد.

فرماندار تالش افزود: اعضای شورا دلایل و مستندات خود را برای استیضاح ارایه کردند و بر تصمیم خود پافشاری نمودند.

وی با تاکید بر تایید مصوبات شوراهای شهر در کمیته تطبیق گفت: این کمیته با حضور نمایندگان دادگستری، شورای عالی استانها و دولت تشکیل میشود تا مطابقت این مصوبات با قانون سنجیده شود و این کمیته به هیچ فردی متکی نیست.

مهدوی ضمن اشاره بر پافشاری اعضا بر مصوبه قبلی خود مبنی بر استیضاح و برکناری حسن محمدپور گفت: مصوبه قبلی اشکالاتی دارد و هر مصوبه ای باید با رعایت قانون اعمال شود.

وی در ادامه گفت: مصوبه استیضاح پس از ارسال به فرمانداری در کمیته تطبیق مطرح خواهد شد تا در صورت صحت پیگیری شود.

فرماندار تالش خاطر نشان کرد: اکنون فصل کار و دریافت اعتبارات است و مصلحت جمعی اقتضا میکند تا منافع همه شهروندان با توجه به فرصت یک ماهه چهارمین دوره شورا در نظر گرفته شود.

انتقاد از تشکیل کمپین علیه اعضای شورا / نگاهی حزبی برخی رسانه‌ها جای نقد دارد

وی با تقبیح راه اندازی کمپین علیه اعضای شورای شهر گفت: این کمپین با حسن نیت ایجاد نشده و اعتقاد دارم شهردار تالش چنین اقدامی را مرتکب نمی شود.

مهدوی اضافه کرد: شورای شهر براساس قانون شکل گرفته و هیچ فرد و گروهی حق تضعیف این تشکل قانونی را ندارد و اقدام به توهین و نشر موارد خلاف اصول اخلاقی نماید و انجام این کار برخلاف اصول مردم سالاری دینی است.

فرماندار تالش خواستار عمل به وظایف نظارتی و اصول قانونی همه اعضا تا پایان مهلت قانونی فعالیت آنها شد.

وی خواستار رعایت قانون از سوی تمام گروه ها، رسانه ها و افراد شد و گفت: نگاه حزبی و جناحی برخی رسانه ها جای نقد دارد چرا که این کار در فضای رسانه سم محسوب میشود و یک نگاه تنگ نظرانه و از دریچه ای کوچک به روی واقعیات است.

Share