دهقان در جمع خبرنگاران:

وزیر دفاع آمریکا به طبیب مراجعه کند|ملت ما تهدید و تحقیر را از هیچ قدرتی تحمل نمی‌کنند

وزیر دفاع کشورمان در واکنش به اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا علیه ایران گفت: ملت ایران تحقیر، توهین و تهدید را از هیچ قدرتی تحمل نمی‌کنند و هرگاه آمریکا و همپیمانانش علیه ایران اقدام کردند آنان را پشیمان کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار حسین دهقان وزیر دفاع ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ملت ما ثابت کرده‌اند که آمریکایی‌ها هر موقع خواسته‌اند به هر کیفیتی علیه ما و چه کسانی که نیابتی از سوی آنها خواستند کاری کنند آنها را از کرده خود پشیمان کرده و نه تحقیر و نه توهین و نه تهدید را از هیچ قدرتی تحمل نمی کنند.

وی تصریح‌ کرد: وزیر دفاع آمریکا هم به طبیب مراجعه کند فکر کنم تب دار بوده و داشته هذیان می‌گفته است.

وزیر دفاع کشورمان افزود: داعش یک ایدئولوژی شده که هیچ پشتوانه عقلی نداشته و جایی پذبرش نخواهد شد؛ آنها نقاط مرکزی را از دست داده‌اند و یقینا اگر اراده باشد که مقابله‌ای جدی با بقایای داعش باشد این کار صورت خواهد گرفت.

دهقان یادآور شد: همچنین تمام اقلام نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع ساخته می‌شود و البته پشتوانه‌ای اگر نباشد هیچ کاری صورت نخواهد گرفت.

سردار دهقان خاطر نشان کرد: تولید تمام تجهیزات و اقلام نیروهای مسلح و یاخرید آن توسط وزارت دفاع انجام می‌شود. البته این امر برمبنای نیاز نیروهای مسلح است و این روند همواره بوده و خواهد بود.

وی درباره افزایش تولیدات دفاعی در دولت یازدهم گفت: برمبنای حرف رهبر انقلاب آنچه مقامات رسمی کشور می‌گویند باید به همان اتکا کرد. اگر پشتوانه‌ای نباشد که رئیس جمهور حرفی را نمی‌زند.

Share