واکنش ناجا به انتشار فیلم شکنجه یک سرباز

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان شکنجه مرزبانان ایرانی، دفتر سخنگوی ناجا با تکذیب این ویدیو توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  چندی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر و در آن ادعا شد که شماری از اتباع افغان در مرز ایران و افغانستان اقدام به شکنجه و کتک زدن مرزبان ایرانی کرده‌اند. انتشار این ویدئو واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت که دفتر سخنگوی ناجا در این باره توضیحاتی را داده است.
بر اساس توضیحات دفتر سردار منتظرالمهدی، با تاکید بر جعلی بودن این فیلم اعلام کرد: بلافاصله بعد از انتشار این فیلم بررسی‌ها در این خصوص آغاز و مشخص شد که چنین فیلمی مربوط به ایران نبوده و هیچ ارتباطی با مرزبانان کشورمان ندارد.
در این توضیحات با تاکید بر اینکه رنگ لباس مرزبانان ایرانی در شرق کشور خاکی است و مرزبانان ایرانی از رنگ سبز استفاده نمی‌کنند، آمده است: بررسی‌های بیشتر نشان داد که فیلم مذکور مربوط به یک سرباز دولتی افغانستان است که در سال ۹۱ توسط طالبان بازداشت و شکنجه شده است.
در پایان توضیحات دفتر سخنگوی ناجا تاکید شده که نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند امنیت روانی جامعه را مخدوش کرده و با انتشار چنین تصاویری اقتدار پلیس را به زیر سوال ببرند حتما برخورد خواهد کرد.

Share