دیارمیرزا گزارش می‌دهد

جوابیه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت به انتشار یک خبر

سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت پس از اهمال و عدم مدیریت صحیح در حوزه اتوبوسرانی (جذب و در ادامه ممانعت از کار رانندگان)، به جذب رانندگان شاکی و پرداخت حق و حقوق این افراد محکوم شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با ارسال جوابیه‌ای نسبت به خبر منتشر شده در دیارمیرزا واکنش نشان داد.

در این جوابیه آمده است:

مدیر محترم دیارمیرزا
سلام و احترام
در پی درج گزارش خبری به شماره ۳۲۹۷۶۸ به تاریخ ۱۲/۰۴/۹۶ با تیتر “واکاوی پرونده رانندگان شرکتی اتوبوسرانی رشت و حکم جلبی که صادر شد” جوابیه روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت به شرح ذیل جهت انتشار ارسال می گردد که انتظار می رود طبق قانون مطبوعات در آن نشریه درج گردد:
۱- در متن مورد نظر به اهمال سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در زمان آرش امیرلو اشاره شده است که قابل ذکر است که پس از ابلاغ آرای صادره از هیات های تشخیص و حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرداری رشت نسبت به اعتراض در دیوان عدالت اداری اقدام کرد که به دلیل عدم امکان شکایت دستگاه های اجرایی منجمله شهرداری ها در دیوان عدالت با عدم پذیرش دعاوی مطروحه مواجه شد. از سوی دیگر با توجه به صلاحیت عام محاکم حقوقی در رسیدگی به دعاوی، شهرداری رشت نسبت به طرح دعوا در محاکم عمومی حقوقی اقدام کرد که دو شعبه مختلف در دادگستری رشت، آرای صادره از هیات های حل اختلاف را قطعی و لازم الاجرا دانستند.
۲- در متن منتشر شده در این سایت به کنار گذاردن مدیرعامل وقت در این پرونده به بهانه ارتباط بسیار خوب حوزه معاونت برنامه ریزی شهرداری مرکز با مسئولین ارشد اداره کار استان اشاره شده است در صورتیکه مدیرعامل وقت می توانست با عدم پذیرش این وعده ها وظایف سازمانی خود را پیگیری نماید.
۳- در این گزارش که به نقل از یک منبع آگاه منتشر شده است به تلاش رانندگان با برنامه ریزی و هماهنگی قبلی جهت امضا نکردن هرگونه قرارداد با شرکت طرف حساب شهرداری اشاره شده است اما به وظیفه مدیرعامل وقت و نقش وی برای مدیریت موارد مذکور اشاره نشده است.

۴- سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت پس از اهمال و عدم مدیریت صحیح در حوزه اتوبوسرانی (جذب و در ادامه ممانعت از کار رانندگان)، به جذب رانندگان شاکی و پرداخت حق و حقوق این افراد محکوم شده است و این حکم دادگاه صالحه با بررسی پرونده و بررسی جوانب بوده و این سازمان موظف به رعایت این حکم است.

۵- طبق پیگیری های جدی رئیس سازمان آرش امیرلو پس از صدور حکم قرار بر پرداخت حق و حقوق رانندگان شد که در رسانه ها هم به نقل از پرتال شهرداری رشت نیز منتشر شد ولی متاسفانه علی رغم رایزنی های لازم و اعلام صریح پرداخت متاسفانه هنوز این امر محقق نشده است.
این سازمان در پایان ضمن قدردانی از تمامی نشریات که در انعکاس واقعیات تلاش می کنند خواستار دقت بیشتر و عدم انتشار مطالب کذب و بدون مستندات با نام “یک منبع آگاه” از سوی برخی از نشریات بوده و آمادگی خود را برای در اختیار قرار دادن مستندات و حقایق درباره موضوع مذکور را دارد

Share