خبر نداریم، نمی توانم چیزی الان بگویم

واکنش رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه به شکایت دولت از برخی ائمه‌جمعه

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه درباره ثبت شکایت درباره تخلف انتخاباتی برخی ائمه جمعه گفت: از ما که شکایت نکردند، از برخی اشخاص شکایت کردند که ضابطه و قاعده‌ای دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام سیدرضا تقوی در گفت‌وگو با خبرآنلاین در واکنش به اظهارات اخیر حجت الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور مبنی بر ثبت شکایت درباره تخلف انتخاباتی برخی ائمه جمعه و اینکه آیا شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به این موضوع ورودی می کند یا خیر؟، گفت: از دادگاه ویژه روحانیت باید پرسید! ما چه می دانیم آنها چه کار کرده‌اند؟!

وی افزود: حالا شکایت کردند، که چی؟ آیا به آنها بگوییم شکایت نکن، شکایت بکن یا شکایت را پس بگیر؟ باید دید شکایت از چیست، از چه کسی شکایت کردند و براساس چه مطالبی است؟ بله آقای انصاری چنین صحبت کرد اما ما که خبر نداریم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پاسخ به این سئوال که آیا این شورا موضوع را پیگیری خواهد کرد؟ اظهار کرد: ما که شاکی نیستیم تا پیگیری کنیم!

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به عنوان یک نهاد ناظر از اظهارات امامان جمعه دفاع حقوقی خواهد کرد یا نه؟ یادآور شد: از ما که شکایت نکردند، از شخص شکایت کردند که ضابطه و قاعده ای دارد. من نمی توانم چیزی الان بگویم.

تقوی در پاسخ به این سئوال که فرضا اگر ائمه جمعه مورد شکایت، محکوم شوند شورای سیاست گذاری برای او جایگزین معرفی می کند؟ گفت: من الان نمی دانم چه طور می شود، براساس موضوعات فرضی که نمی توان صحبت کرد.

Share