خوارزمی خبر داد:

هفت کیلومتر از جاده کنارگذر بندر انزلی زیر بار ترافیک رفت

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان بندر انزلی از آغاز استفاده دائمی از هفت کیلومتر یک خط جاده کنار گذر بندر انزلی خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، نادر خوارزمی معاونت برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان بندر انزلی روز شنبه و در حاشیه بازدید نهایی فرماندار از پروژ کنار گذر بندرانزلی از افتتاح ضلع شمالی این کمربندی خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش اداره حمل و نقل جاده ای و راهداری و سایر اداره های مرتبط ،هفت کیلومتر از مسیر رفت کنار گذر انزلی برای تردد خودروها گشوده شد.

وی افزود: در سالهای گذشته از این مسیر در ایام سفر به صورت موقت استفاده می شد اما با تکمیل این مسیر امکان استفاده دائمی از آن از انتهای خیابان باهنر تا ابتدای روستای بشمن در غرب انزلی برای شهروندان و مسافران میسر شد.

خوارزمی با تاکید بر ممنوعیت امکان استفاده دو طرفه از این مسیر متذکر شد: علاوه بر نظارت پلیس راه در این مسیر، هرگونه حادثه ناشی از تخلف شهروندان و مسافران در این مسیر برعهده خاطیان خواهد بود.

پروژه جاده کنارگذر انزلی از سال ۷۷ آغاز و از سال ۷۹ به مدت چند سال و به دلیل موانع زیست محیطی مطرح شده از سوی سازمان محیط زیست متوقف و پس از رایزنی های بسیار ساخت مجدد آن دوباره آغاز شد.

Share