فردین معصومی:

هفته آینده ملی پوشان کشتی ساحلی انتخاب می‌شوند

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی از انتخاب ملی پوشان کشورمان تا هفته آینده برای حضور در مسابقات آمریکا خبر داد و گفت: امیدواریم تعداد مدال‌های ما نسبت به سال گذشته بیشتر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، فردین معصومی امروز با اشاره به برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات المپیک ساحلی در آمریکا اظهار کرد: اردوی انتخابی تیم ملی برگزارشده و هفته آینده ملی پوشان ما مشخص و تیم نیز انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه نفرات سال گذشته ما در قهرمانی کشور تغییر کرده‌اند، افزود: ما باید در انتخابی تیم ملی کشتی‌ها را ببینیم و بعد در خصوص توانمندی‌های فنی کشتی گیران اظهارنظر کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی گفت: هیچ شناختی از کشتی گیران در انتخاب تیم ملی وجود ندارد و باید کشتی گیران در اردوی انتخابی تیم ملی خود را نشان دهند.

معصومی با اذعان به اینکه استعداد فنی کشتی گیران بسیار بالا است، گفت: سعی ما بر این است بهترین تیم را به کشتی ساحلی اعزام کنیم.

وی با اعلام اینکه ایران همیشه در کشتی صاحب مدال بوده، خاطرنشان کرد: کشتی گیران ما تلاش می‌کنند تا این شیرینی همیشگی را به تلخ‌کامی تبدیل نکنند.

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی متذکر شد: تمرین‌هایی را برای ملی پوشان در حال تدارک هستیم که امیدواریم تعداد مدال‌های ما از سال گذشته بیشتر شود.

Share