فرماندار رودسر: مردم از پرسنل بیمارستان شهید انصاری رضایت ندارند

نمی‌دانیم که سکوت دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان رودسر چه معنایی دارد؟

فرماندار رودسر بابیان اینکه مردم از پرسنل اداری بیمارستان شهید انصاری رودسر رضایت ندارند خواستار پاسخگویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رابطه با مشکلات بیمارستان مذکور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، امیر جانبازی با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان رودسر اظهار کرد: وضعیت بیمارستان شهید انصاری از دغدغه‌های ما است و ما در تلاشیم تا مشکلات در این بیمارستان هرچه سریعتر مرتفع شود.

وی بابیان اینکه در حوزه خدمات پزشکی و اداری نگرانی‌هایی وجود دارد، افزود: علیرغم اینکه تلاش های زیادی که در حوزه بهداشت و درمان شهرستان وجود دارد اما ضعف‌هایی در بیمارستان موجود است که این مسائل به اذعان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونین دانشگاه اعلام‌شده است.

فرماندار رودسر به مشکلات تامین کادر پزشکی متخصص در بیمارستان اشاره کرد و گفت: بیمارستان شهید انصاری از وجود پزشکان متخصص و نیروهایی که در مواقع اورژانسی باید حضورداشته باشند مشکلاتی دارد که باید مرتفع شود.

مقام عالی دولت در رودسر با اعلام اینکه مشکلات موجود مکرراً به دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام‌شده، بیان کرد: متاسفانه از پرسنل اداری بیمارستان شهید انصاری رضایتمندی وجود ندارد.

جانبازی بابیان اینکه عدم رضایتمندی مردم از پرسنل اداری بیمارستان را سه بار به مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان اعلام کرده ام، تصریح کرد: سریعاً باید مشکلاتی که در کادر پزشکی و ادری بیمارستان وجود دارد باید رفع بشود.

وی بابیان اینکه در بخش آی سی یو و سی‌سی‌یو خدمات ارزنده‌ای در بیمارستان مذکور ارائه می‌شود، گفت: در چند روز آینده بخش زایمان بیمارستان افتتاح و کلینیک بیمارستان نیز در حال آماده شدن است.

فرماندار رودسر با اذعان به اینکه دغدغه ما در حوزه بهداشت شهرستان بسیار زیاد است و چیزی تاکنون کم نگذاشته‌ایم، بیان کرد: اداره پرسنل اداری و کادر پزشکی بیمارستان بستگی به چگونگی ریاست رئیس بیمارستان و مدیریت شبکه بهداشت و درمان دارد که باید حتما تغییراتی را در بیمارستان داشته باشیم.

مقام عالی دولت در شهرستان رودسر با رد پشتیبانی فرماندار از فساد اداری و مالی در بیمارستان مذکور بیان کرد: رسانه ها باید انصاف را در نگارش اخبار و گزارشات رعایت کنند.

جانبازی بابیان اینکه تمام توانم را برای رساندن رودسر در جایگاه اصلی خود در دست گرفته‌ام، مطرح کرد: در کمال صداقت، وفاداری و حفظ آرمان‌های انقلاب در تلاشم تا برای پیشرفت شهرستان کاری انجام داشته باشم اما نباید رسانه ها هر مطلبی را به دور از انصاف منتشر کنند.

وی با اذعان به اینکه خطا نمی‌کند و خود را می‌شناسد، گفت: به پایبندی به‌نظام و مدیریتم در شهرستان اعتقاددارم و از همه رسانه ها خواستارم تا باانصاف قلم بزنند.

فرماندار رودسر بابیان اینکه در شهرستان نیاز به تغییر مدیریت‌ها داریم گفت: در حال رایزنی برای تغییر در مدیریت شبکه بهداشت و درمان هستیم و ما هم نمی‌دانیم که سکوت دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان رودسر چه معنایی دارد؟

مقام عالی دولت با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی در رابطه با سکوت خود در حوزه بهداشت و درمان شهرستان باید پاسخگو باشد، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی باید به من فرماندار هم نسبت به تذکرات چندین باره‌ام توضیح دهد و علت سکوتش را اعلام کند.

Share