مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در جمع خبرنگاران

نظارتی بر اجرای طرح تحول سلامت وجود ندارد | ۱۲۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار هستیم

شهدی نژاد با بیان اینکه کل بدهی تامین اجتماعی ۵ هزار میلیارد تومان است تصریح کرد: ۱۲۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر محمد حسین شهدی نژاد، مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دولت یازدهم در حوزه درمان گام های بسیار خوبی برداشته شد، اظهار کرد: ان شالله این روند دولت دوازدهم نیز ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه خطرات بزرگی پرداخت کننده و گیرنده را تهدید می کند که آن هم عدم اجرای صحیح طرح تحول سلامت است، گفت: طرح تحول سلامت بسیار طرح خوبی است اما نظارت بر اجرای آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: نقش درمان یک نقش بی واسطه با مردم است و مردم اگر راضی باشند یعنی کار درست انجام شده است.

شهدی نژاد همچنین افزود: بنده این نکته را عرض کنم که ما توانستیم در حوزه درمان به وسیله این بیمارستان خدمات ارزنده ای را ارائه کنیم و تا کنون سه میلیون و پانصد هزار نفر را به عنوان بیمار سرپایی پذیرش کردیم و عمل هایی را بعضی انجام می دهیم که مابه التفاوت آن رایگان هست.

وی گفت: اینجا پزشکان ما پولی دریافت نمی کنند و همچنین با ما گاهی بحث میکنند که چرا تعداد بیشتری از بیماران را برای عمل انجام نمی دهند.

شهدی نژاد ادامه داد: تامین اجتماعی برترین بیمارستان برای خدمت به بیماران تالاسمی شناخته شده و یکی از بزرگترین امتیازات ما رتبه یک در گروه اعتبارسنجی وزارت بهداشت است و امسال با رتبه ۷۴ همچنان بالاترین امتیاز را در اختیار داریم.

وی در ادامه گفت : چرا باید در استان گیلان بخش خصوصی به مردم کم لطفی کند؟ ولی با این حال ما بیمارستان ها را راضی کردیم.

شهدی نژاد با بیان اینکه کل بدهی تامین اجتماعی ۵ هزار میلیارد تومان است تصریح کرد: ۱۲۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار هستیم.

وی ادامه داد : ما شاهد تحول شگرف در مناطق محروم بودیم و پزشکان در آن مناطق رشد پیدا کردند. بطوریکه هزینه های سازمان را ۶۰ درصد بالا بردند که هر سازمانی دیگر بود ورشکست می شد ولی ما همچنان سر پا هستیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه امید داریم تا فضای مناسبی پیش رو داشته باشیم گفت: باید بر روی طرح هایی که در بخش درمان می اید نطارت وجود داشته باشد. گاها خدمتی که ده تومان است صد تومان نوشته میشود.

 شهدی نژاد افزود : تفکرات ما با نظام پزشکی کاملا منطبق است. منافع بلند مدت پزشکان خدمت درست و پول درست است و ما نیز همین را می گوییم.

،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی
 

Share