عضو شورای شهر تالش در گفتگو با دیارمیرزا

مصوبه استیضاح شهردار تالش اصلاح شد | جلسه استیضاح باید علنی باشد

یوسفی گفت: شورای شهر پس از جلسه دیروز با فرماندار تالش اقدام به رفع نقص مصوبه خود مبنی بر استیضاح حسن محمدپور، شهردار تالش کرده و این مصوبه صبح امروز به فرمانداری تالش ارسال شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا یوسفی طولارود، عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تالش در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در تشریح جلسه روز گذشته با سید عیسی مهدوی، فرماندار تالش گف: این جلسه در فضای خوبی برگزار شد و فرماندار تالش بر حقوق قانونی شوراها و انجام وظایف تاکید کرد.

یوسفی افزود: شورای شهر تالش پس از جلسه دیروز با فرماندار تالش اقدام به رفع نقص مصوبه خود مبنی بر استیضاح حسن محمدپور، شهردار تالش کرده و این مصوبه صبح امروز به فرمانداری تالش ارسال شده است.

وی ادامه داد: جلسه کمیته تطبیق روز شنبه هفته آینده برگزار و نتیجه آن روز یکشنبه همین هفته به دبیرخانه شورا ارسال خواهد شد.

این عضو شورای شهر تالش از اصرار بیشتر اعضای شورای شهر بر استیضاح حسن محمدپور خبر داد و تصریح کرد: من پیشنهاد برگزاری علنی جلسه استیضاح را مطرح کرده ام تا این جلسه با حضور رسانه های جمعی برگزار شود.

یوسفی با بیان اینکه شرایط موجود اقتضا میکند این جلسه حتما علنی باشد تا مردم بدانند واقعا در پس جو ایجاد شده چه میگذرد، گفت: چنانچه جلسه به صورت علنی نباشد به عنوان عضو شورا جلسه را ترک خواهم کرد.

وی در پایان اظهار کرد: متاسفانه اتاق جلسات شورا مشکل کمبود فضا برای حضور عموم مردم را دارد.

Share