با حضور حاجتی

مدیر جدید سازمان دانش آموزی استان گیلان معارفه شد

در حکمی از سوی مهدی فیضی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، حجت الله قربان زاده به سمت مدیر جدید سازمان دانش آموزی استان گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش در جلسه معارفه مدیر جدید سازمان دانش آموزی استان، با اشاره به گستره وسیع فعالیتهای این نهاد مبارک دانش آموزی، گفت: تشکیل و سازماندهی مجلس دانش آموزی، تربیت خبرنگاران جوان در خبرگزاری پانا، آموزش نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست، اعزام سفرهای زیارتی و سیاحتی تنها بخشی از فعالیتهای این سازمان تأثیرگذار است. وی سند تحول بنیادین را نقشه راه آموزش و پرورش دانست و افزود: همه فعالیت های  سازمان دانش آموزی بر اساس برنامه های راهبردی آموزش و پرورش انجام می گیرد.

محمود علی گو رئیس سازمان دانش آموزی کشور  هم در این نشست تربیت اخلاقی، آموزشی، سیاسی و رسانه ای دانش آموزان را از مهم ترین وظایف این سازمان دانست. وی در پایان اظهار امیدوای کرد ک حرکت رو به جلوی سازمان دانش آموزی گیلان در دوره مدیریت جدید همچنان با قوّت ادامه داشته باشد.

در پایان این مراسم، حجت الله قربان زاده به سمت رئیس سازمان دانش آموزی گیلان منصوب شد.

همچنین در حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان، عمران کرمی به سمت رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان منصوب شد.

Share