در پی قطع مکرر برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از مردم عذرخواهی کرد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با بیان اینکه از تمامی مشترکان به‌دلیل قطعی مکرر برق در چند روز گذشته عذرخواهی می‌کنم گفت: مشترکان برق استان گیلان با مدیریت مصرف برق به پایداری شبکه برق کمک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، جمشید طالبی اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از تمامی مشترکان به‌دلیل قطعی مکرر برق در چند روز گذشته با توجه به افزایش دما، به‌طور ویژه عذرخواهی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه خاموشی‌های مکرر به‌دلایل مختلف برنامه‌ریزی شده و گاه اتفاقی و به‌دلیل خرابی‌ها انجام می شود افزود: شرکت توزیع نیروی برق ۲۹ میلیارد تومان اعتبار در راستای اصلاح و بهینه شبکه‌های برق استان گیلان در اختیار دارد که با اجرایی کردن این عملیات پایداری برق در استان افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای تعمیر، تعویض و جایگزینی قطعات معیوب شبکه توزیع برق در استان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش دما و بحران گرما در استان گیلان به‌طور ویژه از مشترکان برق درخواست می‌شود در ساعات اوج مصرف برق، استفاده از لوازم برقی پرمصرف را به خارج از ساعات مذکور موکول کنند.

طالبی با اشاره به اینکه این اقدام بهطور ویژه به پایداری شبکه برق به‌ویژه در گرمای هوا کمک می‌کند خاطرنشان کرد: در استان گیلان با یک درجه افزایش دمای هوا بیش از ۱۰۰ وات به بار شبکه‌های توزیع برق افزوده می‌شود و این امر بخشی از مشترکان برق را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه استان گیلان یک میلیون ۳۴۳ هزار مشترک برق دارد و ۵۰ درصد از میزان مذکور مشترکان خانگی هستند تاکید کرد: با توجه به افزایش دمای هوا قطعی برق به‌ویژه در آپارتمان‌ها یک امر غیرقابل قبول است و شرکت توزیع برق استان گیلان از مردم برای خاموشی‌های با برنامه ریزی شده و اتفاقی عذرخواهی می‌کند.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به اینکه با توجه به افزایش دمای هوا مدیریت مصرف برق حتی با خاموش کردن یک لامپ در منازل تاثیری مطلوبی بر پایداری شبکه برق می‌کند گفت: شهروندان در ساعات استفاده از سیستم سرمایشی، از مصرف لوازم برقی پر مصرف نظیر لباسشویی و جاروبرقی خودداری کنند.

طالبی با تاکید بر اینکه شرکت توریع نیروی برق استان گیلان به مشترکان برق اطمینان می‌دهد که با کاهش دمای هوا به‌طور ویژه به بهسازی و رفع معایب موجود در شبکه توزیع برق استان بپردازد افزود: از مشترکان برق استان گیلان به‌طور ویژه درخواست می‌شود در ایام بحران گرما با مدیریت مصرف برق به پایداری شبکه‌های توزیع برق در استان گیلان کمک کنند.

Share