عضو ستاد کل نیروهای مسلح کشور در آستارا:

مجروحان داعش در بیمارستان‌های اسرائیل درمان می‌شوند

عضو ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در یادواره شهدای مدافع حرم استان گیلان و شهدای گمنام شهرستان آستارا گفت: مجروحان داعش در بیمارستان‌های اسرائیل درمان می‌شوند و بزرگان صهیونیسم از این مجروحان عیادت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سردار حسین میرصالحی شامگاه روز پنج‌شنبه در یادواره شهدای مدافع حرم استان گیلان و شهدای گمنام این شهرستان در مسجد فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: امام جعفر صادق(ع) با ایجاد یک شبکه عمیق اسلامی بسیاری از اصول ناب اسلامی را به نسل‌های آینده انتقال داد.

وی تقویت نیروهای مسلح، ایجاد وحدت بین شیعه و اهل سنت و کمک به بازسازی ارتش‌های کشورهای مورد هجوم واقع شده را از راه‌های مقابله با نقشه‌های دشمن دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی با جنگ هشت‌ساله، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم قصد آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشت.

عضو ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه گرایش به دین اسلام در بین جوانان غربی افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: غربی‌ها چون احساس خطر کردند به همین دلیل تصمیم گرفتند با به وجود آوردن گروه‌های ضد دینی و خشونت‌طلب، چهره دین مبین اسلام را در بین مردم خدشه‌دار کنند.

میرصالحی با بیان اینکه القاعده، النصر، وهابیت و داعش از جمله گروه‌های تکفیری هستند که با هدف جدا کردن مردم از دین مبین اسلام شکل گرفته‌اند، اظهار داشت: بسیاری از بزرگان وهابیت به صهیونیست وابسته بوده و داعش به لحاظ تجهیزات نظامی از آمریکا و اسرائیل تغذیه می‌شود.

وی قمه‌زنی و خون‌ریزی را از جمله شیوه‌های بارز دشمن در نشان دادن چهره خشن شیعه دانست و خاطرنشان کرد: غرب با این روش‌ها در حال ایجاد اختلاف بین مسلمانان بوده و با این اختلاف قصد چپاول و غارت منابع کشورهای اسلامی را دارد.

عضو ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشارع به اینکه مجروحان داعش در بیمارستان‌های اسرائیل درمان می‌شوند و بزرگان صهیونیسم از این مجروحان عیادت می‌کنند، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل به بهانه بمب‌باران مواضع داعش، ارتش سوریه را که در حال پیش‌روی هستند هدف موشک قرار می‌دهند.

میرصالحی با بیان اینکه یک‌سوم خاک عراق و فرودگاه دمشق سوریه تحت تصرف نیروهای داعش بود، تصریح کرد: بسیاری از نیروهای داعش به اشتباه فکر می‌کنند که در حال جنگ با کفار هستند و با این کافرکشی وارد بهشت می‌شوند؛ حتی داعش برای نیروهای خود کارت ورود به بهشت صادر کرده است.

Share