نماینده مردم آستارا در مجلس خبر داد:

متخلفان مسکن مهر آستارا در اختیار قوه قضاییه قرار می‌گیرند

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی تخلفات مسکن مهر ۹۰۰ واحدی این شهرستان را وسیع دانست و گفت: کلیه متخلفان و کسانی که حقوق مردم و متقاضیان مسکن مهر را ضایع کرده‌اند در اختیار قانون و قوه قضاییه قرار می‌گیرند تا به اشد مجازات برسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ولی داداشی امروز اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های به ‌عمل‌ آمده قرار است معاون تعاونِ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون وزیر راه، مسکن و شهرسازی جهت بازدید میدانی و رفع موانع اداری از پروژه مسکن مهر ۹۰۰ واحدی این شهرستان به شهرستان آستارا سفر کنند.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی تخلفات مسکن مهر ۹۰۰ واحدی این شهرستان را وسیع دانست و تصریح کرد: در تلاش هستیم تا بررسی روند ادامه ساخت پروژه برای انجام امور بانکی و رسیدگی به تخلفات مالی متخلفان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی دفاع از حق‌وحقوق خانواده‌هایی که فرش زیر پایشان را برای خرید مسکن فروخته‌اند وظیفه شرعی و قانونی نماینده مردم در خانه ملت دانست و خاطرنشان کرد: کلیه متخلفان و کسانی که حقوق مردم و متقاضیان مسکن مهر را ضایع کرده‌اند در اختیار قانون و قوه قضاییه قرار می‌گیرند تا به اشد مجازات برسند.

داداشی تخلفات هیأت‌مدیره‌های قبلی تعاونی مسکن مهر شهرستان آستارا را مطابق با اسناد و مدارک موجود بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال دانست و بیان کرد: قرار است برای رسیدگی به تخلفات هیأت‌مدیره‌های قبلی تعاونی از طریق سازمان حسابرسی کشور، حسابرسی دقیق صورت گیرد.

وی به چندین فقره چک ‌بانکی صادر شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط هیأت‌مدیره‌ سابق تعاونی مسکن مهر این شهرستان در ادوار گذشته اشاره کرد و گفت: بابت این تعداد چک صادر شده قرار است یک گردش‌کار کامل از سوابق هیأت‌مدیره‌های سابق و هیأت تسویه فعلی دریافت شود.

Share