فرماندار رشت:

مافیای جهانی مواد مخدر می‌خواهند جامعه ما را از درون نابود کنند

فرماندار شهرستان رشت مهمترین عامل توسعه یک جامعه را منابع انسانی جامعه دانست و اظهار کرد: هدف مافیای مواد مخدر در دنیا ، علاوه بر درآمدزایی ، نابودی منابع انسانی در جامعه است و این امر در کشورهای در حال توسعه ای چون ایران نمود بیشتری دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  آیین افتتاحیه نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر شهرستان رشت در محله سلیمانداراب با حضور فرماندار شهرستان رشت و سایر مسئولان برگزار شد.
فرماندار شهرستان رشت ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان این مراسم گفت: در سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر یاد و خاطره تمامی شهدای مبارزه با این بلای خانمانسوز را گرامی می داریم.
سیروس شفقی افزود : در کنار سه بحران بزرگ در دنیا که فقر تهدیدات زیست محیطی و تهدیدات هسته ای هستند، دنیای مدرن با بحران مواد مخدر و مواد روانگردان مواجه است که گردش مالی عظیمی را برای سوداگران مرگ به دنبال دارد.
وی مهمترین عامل توسعه یک جامعه را منابع انسانی جامعه دانست و اظهار کرد: هدف مافیای مواد مخدر در دنیا، علاوه بر درآمدزایی، نابودی منابع انسانی در جامعه است و این امر در کشورهای در حال توسعه ای چون ایران نمود بیشتری دارد.
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه منابع انسانی در کشور ما اهمیت ویژه ای دارد و آن به دلیل روحیه انقلابی ملت و رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در قالب شعارهاییست که آرمانهای انقلاب را در خود جای داده است افزود: و از آنجایی که ملت ما تا پای جان به این آرمانها و اهداف وفادارند، بیشتر مورد هجمه ی دشمنان قرار می گیرند.
وی تصریح کرد : این موضوع که متاسفانه سن معتادان به مواد مخدر پایین آمده و افراد تحصیلکرده جامعه نیز درگیر این معضل هستند، نشان دهنده ی این است که مافیای جهانی با دخالت دشمنان ، اهداف سازمان یافته ای دارند که می خواهند جامعه ما را از درون نابود کنند.
شفقی با اشاره به اینکه شعار دکتر روحانی همواره تکیه بر سرمایه های اجتماعی ایران اسلامی است، اظهار داشت: همین سرمایه های اجتماعی که حماسه انتخابات را رقم زده اند ، هشت سال در برابر تهدیدات دشمن و جنگ تحمیلی ایستادگی کرده و قله های پیشرفت و توسعه این کشور را فتح کرده اند و می توانند در راستای تحقق این مهم که ریشه کنی مواد مخدر در کشورمان است بسیار موثر باشند.
وی افزود: همه دستگاه ها باید بتوانند به طور هماهنگ و با هم افزایی و استفاده از امکانات موجود، در راستای کاهش آلام و پیشگیری و ریشه کنی این بلای خانمان سوزی که کشور عزیزمان درگیر آن است، گامهای اساسی برداریم.

Share