آیت‌الله قربانی در دیدار با رئیس مجلس

لاریجانی عامل اعتدال در کشور است

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه بعد از رهبری بهتر از دکتر لاریجانی فردی را به عنوان عامل اعتدال در کشور نمی‌بینم، گفت: در شرایط کنونی مردم برای حل اختلافات در کشور به رئیس مجلس امید بسته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنج شنبه،۱۵ تیرماه) در سفر یک روزه به استان گیلان و شهر رشت، با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله قربانی گفت: در اینجا به دانشمند مکرم آقای دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خیرمقدم می‌گویم و امیدوارم سفر رئیس مجلس به استان گیلان برکات بسیاری را برای استان به همراه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان خاطره‌ای از سفر به استان قم گفت: حدود دو سال پیش از رحلت آیت الله العظمی بهجت به خدمت ایشان شرفیاب شدم و به آیت الله بهجت گفتم که توصیه‌ای را به من بکند که ایشان ۳ مرتبه فرمودند اعتدال، اعتدال، اعتدال که این مسئله نشان دهنده آن است که باید میانه روی و اعتدال را سرمشق زندگی قرار دهیم.

آیت‌الله قربانی ادامه داد: در شرایط کنونی متأسفانه در کشور ما دو گروه به یکدیگر حمله می‌کنند و در این میان برخی از رسانه‌های علیه دولت به گونه‌ای عمل کرده که گویا به دولت ‌آمریکا حمله می‌کنند و دراین میان طرف مقابل نیز بیکار نمی‌ماند و نسبت به این مسائل پاسخ می‌دهد و در این مسیر تنها مردم میان این کشمکش‌ها گرفتار شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان خطاب به دکتر لاریجانی گفت: رفتار و صحبت‌های شما همواره میزان رویکرد یک مسئول در جمهوری اسلامی را تنظیم می‌کند و ما همواره سخنان حکیمانه شما را در مجلس و جای جای کشور می‌بینیم.

وی با بیان اینکه دکتر لاریجانی عامل اعتدال در جمهوری اسلامی است، گفت: مردم به دکتر لاریجانی امید بسیاری بسته‌اند تا اختلافات را در کشور کاهش دهد.

آیت‌الله قربانی خطاب به دکتر لاریجانی گفت: من پس از رهبری بهتر از شما کسی را نمی‌بینم که عامل اعتدال در کشور باشد و قطعاً سفر شما به استان‌ها و کشورهای مختلف در این راستا تعریف شده و در کاهش مشکلات کشور اثرگذار خواهد بود.

 

Share