قدردانی خانواده شهید حسن عشوری از استاندار گیلان

خانواده شهید حسن عشوری شهید مدافع امنیت در نامه ای با قدردانی از ابراز همدردی استاندارگیلان نوشتند : حضور پر شور و حماسی حضرتعالی در کنار مردم ولایتمدار و انقلابی نشان از عشق و ارادت به شهدا و تعهد بر ادامه راه آن عزیزان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، متن نامه خانواده شهید حسن عشوری خطاب به نجفی به شرح ذیل است:

بسم ربّ الشهدا و الصدیقین

الذین قالو ربنا الله ثم استقامو اولاخوف علیهم و لا هم یحزنون

جناب آقای دکتر نجفی استاندار سخت کوش استان گیلان

 با عرض سلام و احترام؛

اینک که به حکم مشیت الهی، در آستانه لیالی قدر، روح بلند عزیزمان در راه سرخ حسینی برای دفاع از اسلام، ولایت و امنیت کشور و رسیدن به انتظار سبز مهدوی به سوی معشوق شتافت بر ماست که حضور پر شور و حماسی حضرتعالی در کنار مردم ولایتمدار و انقلابی را که نشان از عشق و ارادت به شهدا و تعهد بر ادامه راه آن عزیزان است، ارج نهاده و در برابر این سیل عظیم قدرشناسی و ابراز احساسات تعظیم نموده و سر بر آستان معبود ساییده و سجد شکر بجا می‌آوریم.

وظیفه خود می‌دانیم که از ابراز همدردی شما و حضور در برگزاری مراسم استقبال، وداع با شهید، تشییع و تدفین و شرکت در مراسم سوم پرستوی مهاجر ما، شهید مدافع امنیت و سرباز گمنام امام زمان (عج) حسن عشوری همراهی کردید و با لطف و محبت خویش مرهمی بر قلب داغدارمان بودید، کمال تقدیر و تشکر به عمل ‌آوریم.

دست دعایمان را به امید اجابت بلند می‌کنیم و سلامتی و بهروزی همه مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه کبربائیش مسئلت داریم. باشد که با پشتیبانی از فرمان‌ها و رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای «مدّظلّه العالی» ادامه دهنده راه شهیدان و آرمان‌های امام شهدا باشیم. انشاء الله

Share