پس از فرود اضطراری هواپیما رخ داد

فوت یکی از مسافران پرواز مسکو به تهران در رشت

پرواز شماره W5085 ماهان از مسکو به سمت تهران به علت وخامت حال یکی از مسافران در رشت فرود اضطراری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، غلامرضا کریم آقایی با اشاره به فرود اضطراری هواپیمایی ماهان در فرودگاه سردار جنگل رشت اظهار کرد: پروازی از مسیر مسکو به فرودگاه حضرت امام (ره) در حال حرکت بود که در حین پرواز به دلیل نامساعد بودن حال یکی از مسافران مجبور به فرود اضطراری شد.

وی با بیان اینکه خلبان نزدیک‌ترین فرودگاه را برای نشستن اضطراری رشت انتخاب کرد، افزود: خلبان نزدیک‌ترین فرودگاه به فرودگاه امام را سردار جنگل رشت انتخاب کرد و در ساعت ۱۶:۵۱ فرود آمد.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اعلام اینکه پس از نشست هواپیما بیمار را از هواپیما خارج کردیم، گفت: بیمار پس از خروج از هواپیما به یکی بیمارستان‌های سطح شهر رشت ارجاع شده است.

کریم‌آقایی با اعلام اینکه این پرواز تا دقایقی دیگر به مسیر خود ادامه می‌دهد، بیان کرد: در حال حاضر این هواپیما در حال سوخت‌گیری است و تا دقایقی دیگر به سمت فرودگاه امام پرواز خواهد کرد.

وی گفت: بیماری که موجب فرود اضطراری هواپیمایی ماهان شد ایرانی بوده است.

گفتنی است متأسفانه این مسافر در رشت فوت کرد.

توضیح ماهان درباره فرود اضطراری پرواز مسکو – تهران در رشت

پرواز شماره ۰۸۵ ماهان‌ایر در مسیر مسکو به تهران، پس از تیک‌آف از فرودگاه مسکو به علت وجود مسافر بدحال در حوالی رشت در اولین و نزدیک‌ترین فرودگاه یعنی فرودگاه سردار جنگل رشت، فرود اضطراری کرد.
با اعلام وضعیت موجود، تمامی عوامل از کادر پروازی ۰۸۵ تا همکاران فرودگاه رشت تمام تلاش خود را انجام‌ دادند تا در کمترین زمان ممکن هواپیما فرود آید. متاسفانه با وجود تمامی تلاش‌ها، مسافر در رشت فوت کرد.

Share