رئیس جمعیت هلال‌احمر شفت

غرق‌شدگی مردی ۶۶ ساله در کانال آب‌ چوبر شفت | تلاش‌ برای کشف جسد ادامه دارد

رئیس جمعیت هلال‌احمر شفت از غرق شدن مردی ۶۶ ساله در کانال آب‌بر شفت خبر داد و گفت: امدادگران با جست‌وجوهای خود موفق به پیدا کردن جسد نشده‌اند و عملیات جستجو تا فردا ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مصطفی توکل امید در گفت‌وگو با فارس با اعلام غرق‌شدگی مردی در کانال آب‌بر دهستان چوبر اظهار کرد: پس از غرق شدن مرد ۶۶ ساله در کانال آب در حوالی ساعت ۲ بعدازظهر و اطلاع به‌فوریت های جمعیت هلال‌احمر شهرستان در ساعت ۶ بعد ظهر فوراً امدادگران نجات‌غریق در محل حادثه حاضر شدند.

وی بابیان اینکه یک تیم غواصی از استان به محل حادثه حاضر شد، افزود: تیم غواصی با یک قایق بادی در کانال آب حضور یافتند و پس از طی ۱۵ کیلومتر کاوش متأسفانه موفق به پیدا کردن مرد غرق‌شده نشدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شفت بابیان اینکه عملیات جست‌وجو برای یافتن جسد تا ساعات ابتدایی شب به طول انجامید، گفت: علاوه بر نیروهای امدادی عوامل محلی نیز با حضور در حاشیه کانال و جست‌وجو موفق به پیدا کردن جسد نشده‌اند.

توکل امید از دستور فرماندار شفت به جهت بستن آب کانال مذکور خبر داد و گفت: مقررشده از ساعت ۱۱ شب آب کانال بسته شود و تا صبح حجم آب کاهش پیدا کند تا عملیات جستجو را مجدداً آغاز کنیم.

وی با اعلام اینکه امیدواریم تا قبل از ظهر فردا جسد را از آب بیرون بکشیم، بیان کرد: فردا عوامل امدادی در محل حادثه حضور خواهند یافت و عملیات امداد و نجات را با سرعت و قدرت بیشتری از سر خواهند گرفت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شفت با اعلام اینکه مرد غرق‌شده ساکن روستای چوبر شفت است، گفت: به گفته یکی از شاهدان عینی حادثه مرد غرق‌شده یک بیمار قلبی عروقی بوده و به جهت شنا کردن وارد آب‌شده اما نتوانسته از سرعت و حجم آب جان سالم به در ببرد.

Share