اسناد سالم است

علت آتش‌سوزی اداره ثبت‌اسناد سیاهکل از زبان فرماندار

فرماندار سیاهکل علت آتش‌سوزی اداره ثبت‌اسناد شهرستان مذکور را اتصال جریان برق نام برد و گفت: در جریان آتش‌سوزی امروز هیچ پرونده‌ای ثبتی از بین نرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، اسلامی شامگاه امروز در سیاهکل در تشریح حادثه آتش‌سوزی امروز اداره ثبت‌اسناد و املاک شهرستان سیاهکل اظهار کرد: در جریان آتش‌سوزی امروز اداره ثبت هیچ پرونده‌ای از بین نرفته است.

وی بابیان اینکه این آتش‌سوزی در عصر اتفاق افتاد و در دقایق ابتدایی حریق توسط آتش‌نشانان خاموش شد افزود: این  آتش‌سوزی گسترده نبوده و تنها سقف اداره ثبت‌اسناد و املاک شهرستان سوخته است.

مقام عالی دولت در سیاهکل بیان کرد: طبق گزارش‌ها علت آتش‌سوزی اتصال جریان برق بوده است.

اسلامی بابیان اینکه ساختمان مذکور قدیمی بوده است، خاطرنشان کرد: به دلیل قدیمی بودن ساختمان و اتصالی سیم برق حادثه آتش‌سوزی رقم خورده است.
وی بابیان اینکه سازمان ثبت‌اسناد سیاهکل ساختمانی در دست‌ساخت داشت، گفت: ساخت ساختمان ثبت‌اسناد و املاک شهرستان باید تسریع پیدا کند تا موجب نگرانی در این حوزه نباشیم.

فرماندار سیاهکل با اذعان به اینکه ساخت اداره ثبت دارای ردیف اعتبار است، گفت: علاوه بر اینکه اعتبار برای ساخت این ساختمان در نظر گرفته‌شده، بودجه‌ای را نیز برای آن تخصیص خواهیم داد تا فرایند ساخت این اداره تسریع پیدا کند.

Share