امام‌جمعه موقت لاهیجان:

عده‌ای نانجیب به سپاه هجمه وارد می‌کنند | با شش موشک تمام هیمنه داعش فروریخت

امام‌جمعه موقت لاهیجان بابیان اینکه هرسال نوآوری در عرصه موشکی که می‌تواند رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کند گفت: با شش موشک تمام هیمنه داعش فروریخت، من با اطمینان می‌گویم اگر آمادگی سپاه پاسداران نبود حتماً آمریکا بر این کشور هجوم می‌برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی شکری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر در مسجد جامع لاهیجان با اشاره به پیروزی‌های رزمندگان اسلام مقابل جبهه استکبار و کفر اظهار کرد:  داعشی ها علیه ارزش‌های انسانی و اسلامی قیام کردند و امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی مجبور شدند حمایت‌های عجیبی از داعش داشته باشند تا جلوس شکست‌های پیاپی آنان را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه آن‌هایی که جنگ شهری می‌دانند توجه دارند که مقابله در جنگ شهری چگونه است بیان کرد: نیروهای مردمی عراقی می‌توانستند شهر را با خاک یکسان کنند ولی با رعایت اصول اسلامی و اخلاقی شهر را آزاد کردند و این در حالی‌ است که دشمن فکر نمی‌کرد روزی موصل را از دست داعش آزاد کنند.

امام‌جمعه موقت لاهیجان بابیان اینکه هر سازمانی قابل انتقاد است، اما انتقاد با توهین تفاوت دارد تصریح کرد: علی‌رغم جان‌فشانی‌های سپاه، امروز عده‌ای نانجیب به این نیروی انقلابی هجمه وارد کرده  با ترفندهای مختلف به سپاه حمله می‌کنند.

وی با اذعان به اینکه انتقاد از سپاه با توهین به سپاه متفاوت است افزود: آمریکا و اسرائیل می‌خواهند سپاهی وجود نداشته باشد تا دیروز جنگ بود و همین سپاهی‌ها امروز زخمی هستند و امروز که جنگ نیست می‌گویند سپاه تعطیل شود، آمریکا و رژیم صهیونیستی با سپاه دشمن هستند که می‌خواهند سپاهی وجود نداشته باشد و باید بین دوست و دشمن فرق باشد.

شکری بابیان اینکه هرسال نوآوری در عرصه موشکی که می‌تواند رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کند گفت: با شش موشک تمام هیمنه داعش فروریخت، من با اطمینان می‌گویم اگر آمادگی سپاه پاسداران نبود حتماً آمریکا بر این کشور هجوم می‌برد.

امام‌جمعه موقت لاهیجان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که از من هم می‌توانید انتقاد کنید بیان کرد: از رئیس‌جمهور نیز می‌توان انتقاد کرد و ما در نماز جمعه از دولت انتقاد می‌کنیم چون علاقه‌مند دولت هستیم و انتقاد را به معنای دوستی می‌پنداریم.

Share