هدیه ۵۰۰ میلیون تومانی برای شهروندان رشتی

ساخت ایستگاه آتش نشانی به همت خیّر گیلانی در رشت

بابک رمضانی رئیس سازمان آتش نشانی ضمن اعلام خبر احداث ایستگاه آتش نشانی به همت خیّر گیلانی، گفت: خوشبختانه با حمایت های مدیران شهری و شورای اسلامی شهر رشت از سال ۹۲ تاکنون شاهد افتتاح ۷ ایستگاه آتش نشانی در نقاط مختلف شهر رشت بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بابک رمضانی رئیس سازمان آتش نشانی ضمن اعلام خبر احداث ایستگاه آتش نشانی به همت خیّر گیلانی، گفت: خوشبختانه با حمایت های مدیران شهری و شورای اسلامی شهر رشت از سال ۹۲ تاکنون شاهد افتتاح ۷ ایستگاه آتش نشانی در نقاط مختلف شهر رشت بودیم.

وی با بیان اینکه این سازمان در راستای انجام وظایف ذاتی و قانونی خود که همانا نجات جان و مال افراد و حفاظت از سرمایه های ملی است، با مشکلات و معضلات بسیاری مواجه است، افزود: با توجه به گسترش شهر و ترافیک های موجود تاسیس ایستگاه های آتش نشانی در نقاط مختلف تاثیر به سزایی در افزایش سرعت خدمات رسانی و کاهش زمان رسیدن آتش نشانان به محل حوادث و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان خواهد داشت.

رمضانی در ادامه از هدیه ۵۰۰ میلیون تومانی خیّر گیلانی برای شهروندان رشتی خبر داد و گفت: به حمدالله با همت و کوشش یکی از خیّران گیلانی که نخواست نامی از وی برده شود عملیات ساخت و احداث یک ایستگاه آتش نشانی در بلوار خرمشهر از آذر ماه سال ۹۵ با زیر بنایی بالغ بر ۳۲۵ متر مربع در زمینی به متراژ ۶۷۱ متر مربع کلید خورد که تاکنون در حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه این ایستگاه آتش نشانی در دو طبقه بهمراه یک آشیانه در حال احداث است و تمامی هزینه هایش توسط خیّر گیلانی پرداخت می شود، افزود: بدون شک اگر حمایت ها و کمک های سایر خیرین و علاقمندان به این حوزه به سمت این سازمان خدماتی هدایت شود، می توانیم در انجام وظایف ذاتی مان در جهت رفاه شهروندان مستحکم تر عمل کنیم.

Share