وعده حل مشکلات داده شد

روایت حضور فرماندار تالش در روستاهای ییلاقی میان بند منطقه ریک+ تصاویر

مهدوی از حل مشکل آب آشامیدنی، برق دار کردن روستاهای باقیمانده، بهسازی و ترمیم راه روستایی و بازسازی یک واحد آموزشی منطقه تا پایان امسال سخن گفت. 

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید عیسی مهدوی فرماندار تالش عصر امروز از روستاهای ییلاقی میان بند منطقه ریک، از توابع بخش مرکزی تالش بازدید کرد.
وی با اشاره به محرومیت این منطقه گفت: سیاست دولت تحقق تولید با توجه به روستاها و عشایر در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

مهدوی افزود: روستاها با فعالیت اقتصادی دامپروری، کشاورزی، پرورش آبزیان و صنایع دستی به پهنه اقتصاد مقاومتی کمک می کنند.

فرماندار تالش همچنین با تاکید بر دسترسی مردم به امکانات لازم گفت: داشتن آرامش و رفاه از ملزومات توسعه یافتگی است و باید تلاش کنیم تا ایران آباد را با دستان خود بسازیم.

مهدوی اضافه کرد: این منطقه دارای ۴۰ روستا است که ۱۳روستا دارای شورا هستند که فراورده های دامی، گندم، جو، ذرت، گل گاو زبان، لوبیا، پیاز، سیب و ازگیل محلی، گردو، فندق و مرزنگوش (گلپر) از جمله تولیدات آنها است.

وی از حل مشکل آب آشامیدنی، برق دار کردن روستاهای باقیمانده، بهسازی و ترمیم راه روستایی و بازسازی یک واحد آموزشی منطقه تا پایان امسال سخن گفت.

گفتنی است منطقه کوهستانی و جنگلی ریک از مرکز بخش مرکزی بیش از ۲۵ کیلومتر فاصله دارد.

در این بازدید بخشدار مرکزی و چند تن از روسای اداره های دولتی وی را همراهی می کردند. مهدوی در حاشیه این بازدید با جمعی از مردم روستاهای منطقه دیدار و به صورت میدانی در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

Share