روایتی از خنثی‌سازی اقدام تروریست‌ها در آخرین میتینگ انتخاباتی روحانی و رئیسی

در آخرین روز میتینگ انتخاباتی در مشهد، رئیسی و روحانی همزمان در جمعیت انبوه طرفداران خود در حال سخنرانی بودند که عامل تروریست در فاصله‌ای نزدیک به محل تجمع دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قاضی حسن حیدری معاون دادستان مشهد گفت: قبل از آغاز آخرین همایش تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری در مشهد، به اطلاعاتی دست یافتیم که نشان می داد فردی قصد خرابکاری در تجمعات مردمی کاندیداهای ریاست جمهوری را دارد به همین دلیل، سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات خراسان رضوی وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده ای را در این باره آغاز کردند.

وی افزود: شب قبل از برگزاری آخرین همایش تبلیغاتی در روز چهارشنبه، همه مسیرهای منتهی به محل همایش مذکور مورد بررسی های دقیق اطلاعاتی قرار گرفت و عملیات تخصصی سربازان گمنام امام زمان(عج) برای شناسایی فرد ناشناس ادامه یافت تا این که در دقایق اولیه بامداد روز چهارشنبه سرنخ هایی به دست آمد که بیانگر تهیه و ساخت مواد منفجره توسط یکی از هواداران گروهک های ضدانقلاب بود.

 بلافاصله اقدامات امنیتی در دستور کار قرار گرفت و سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند این فرد را که حدود ۲۷ سال سن داشت در حدفاصل حرم مطهر و میدان شهدا شناسایی و دستگیر کنند.

در بازرسی از این جوان، مقادیری لوازم و آلات و ادوات ساخت مواد منفجره به همراه چند عدد ریموت کشف شد که بلافاصله گروه خنثی سازی نیروی انتظامی نیز برای پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه احتمالی وارد عمل شدند.

اگرچه متهم ابتدا تلاش می کرد چنین وانمود کند که لوازم انفجاری را برای خودش خریداری کرده است اما با بررسی لپ تاپ کشف شده از وی و بررسی ارتباطات و تماس های او با شبکه های ضدانقلاب خارج نشین مشخص شد که وی برای گرفتن امتیازاتی مانند پناهندگی قصد اقدام خرابکارانه در همایش کاندیداهای ریاست جمهوری را داشته است.

با دستگیری فردی که در حال ساخت مواد منفجره برای اقدام خرابکارانه در آخرین همایش تبلیغات ریاست جمهوری در مشهد بود، مشخص شد که فرد مذکور هوادار یکی از گروه های ضد انقلابی خارج نشین بوده و تنها برای گرفتن امتیازاتی مانند پناهندگی و جلب توجه قصد اقدام خرابکارانه را داشته که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در چنگ قانون گرفتار شد.

پرونده متهم مذکور با توجه به امنیتی بودن آن توسط قاضی حیدری به عنوان بازپرس ویژه در حال رسیدگی است.

Share