محسن بیناپور

رمضانپور نرگسی، وزنه‌ای پر سود برای شورای پنجم

اصل سخن آنکه شورای شهر رشت تا به امروز، وزنه ای به مانند احمدرمضانپور نرگسی را به خود ندیده و این موضوع را باید به فال نیک گرفت

 تا به امروز در کل ادوار شورای شهر رشت افراد وزنه دار و تاثیر گذار و کاران به تعداد انگشت یک دست هم نبوده اند. سروش اکبرزاده و اسماعیل حاجی پور و در شورای پنجم مهره ای بزرگ چون دکتر احمد رمضانپور نرگسی که در کل پنج دوره شورای شهر رشت و حتی گیلان، هیچکس رزومه و تاثیرگذاری این مهره را نداشته و رای بی سابقه مردم به احمدرمضانپور نرگسی، گویای این واقعیت مهم و بزرگ است.
فرمانداری شهرستانهای گیلان، شهردار رشت، نماینده دو دوره رشت در مجلس شورای اسلامی ، رییس شورای اصلاح طلبان گیلان جزئی از کارنامه پر بار دکتر رمضانپور نرگسی است که میتواند برای رشت و مردم رشت مفید واقع گردد.
شورای پنجم رشت باید به خود ببالد که چنین شخصیتی را در خود به همراه دارد و این نکته بسیار بسیار برای رشت مثبت خواهد بود و قطعا ثمرات مفید آن در عملکرد شورای شهر مشاهده خواهد شد.
ریاست شورای شهر رشت برازنده دکتر رمضانپور است. هرچند به قول جناب آقای سیدمحمدخاتمی، ایشان وزنه ای هستند که باید در راس وزارتخانه ای باشند. اما به دلیل تنگ نظری ها، مانع آن شدند که ایشان نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی باشند و اگر این موانع برطرف گردد ایشان با استثنایی ترین آرا راهی مجلس خواهند شد. رای بیست و نه هزاری دکتر رمضانپور نرگسی که تاریخی خواهد بود، نشان از آن دارد که وی بیش از گذشته محبوب مردم گیلان و رشت است. این محبوبیت از آنجا ریشه دارد که رمضانپور نرگسی با مردم درست و صادقانه رفتار کرده است. البته هر سیاستمداری خطا دارد ولی سیاستمداری که میکوشد صادقانه رفتار کند و به مردم تا نهایت توان خدمت کند را میتوان در این دوران، بهترین دانست.
اصل سخن آنکه شورای شهر رشت تا به امروز، وزنه ای به مانند احمدرمضانپور نرگسی را به خود ندیده و این موضوع را باید به فال نیک گرفت. رمضانپور نرگسی به معنای دقیق کلمه یک ژنرال است و تجربه و مهارت خاص وی در اجرا و تمام کنندگی، قطعا برای ساختن شهری آباد و درست به درد خواهد خورد و باید از این فرصت به نحو عالی بهره برد.
اما هستند افرادی که توان مشاهده محبوبیت، کاردانی و توانمندی وی را ندارند و دائم در برخی سایتهای خاص، بر علیه ایشان جو سازی میکنند که باید به آنان متذکر شد که از این شیطنتهای پوچ دست برداشته و اگر میخواهند شهر رشت پیشرفت کند، دکتررمضانپور را حمایت و اگر نقدی بود، آن را به بهترین شکل عنوان نمایند و بدانند که حضور رمضانپور نرگسی در شورای شهر رشت یک فرصت تاریخی خواهد بود.
این مطالب شعار نیست. سابقه اجرایی و مدیریتی رمضانپور نرگسی گویای تمام این واقیعت هاست و انشاالله در پایان دوره پنجم خواهیم دید که حضور ایشان چقدر مفید بوده و به راستی ریاست شورای شهر رشت، برازنده دکتر رمضانپورنرگسی است. هرچند جایگاه و مقام وی بالاتر از این پستها و جایگاه ها است. حامی و مشوق وی باشیم که سودش برای رشت و مردم رشت خواهد بود.

به امید ساختن شهر رشتی آباد، با آرامش و توسعه یافته برای مردم فهیمش.

محسن بیناپور

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share