استاندار گیلان در نشست صمیمی با خانواده بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی:

دولت منتخب مردم را یاری دهیم | وحدت و یکپارچگی برهم زننده‌ی تمام توطئه‌ها است

استاندار گیلان در نشست صمیمی با خانواده بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: با یاری دادن دولت برآمده از انتخابات دست در دست هم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نجفی در این نشست که به مناسبت یکم تیر ماه؛ سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی و نقش موثر علما و روحانیون در این حوزه خطیر، خاطر نشان کرد: به همان اندازه که آموزش قرآن اهمیت دارد، تدبر در آیات قرآنی و مفاهیم قرآنی نیز اهمیت دارد واستفاده از مفاهیم قرآنی در زندگی امری ضروری است.

وی با بیان اینکه توفیق در زندگی خانوادگی، اجتماعی و فرهنگی با درک مفاهیم قرآنی مهیا خواهد شد ادامه داد: این مفاهیم قرآنی را می‌بایست هم در زندگی شخصی و هم در زندگی اجتماعی خود با مردم جاری کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به فرمان  امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل این سازمان و نگاه امروز رهبری معظم انقلاب که برآمده از همان دیدگاه انقلابی امام ‌(ره) بود، نقش بی بدیل این سازمان را این گونه ای توصیف کرد که باتوجه به نیاز اساسی نظام اسلامی به وحدت میان امت، از این بستر می‌توان به تقویت وحدت و همبستگی مردم و حاکمیت بهره قابل ملاحظه ای برد.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی طی سال‌های گذشته برونداد مثبتی از خود به نمایش گذاشته است که البته جزء وظایف این سازمان محسوب می‌گردد.

وی با تشکر از تلاش‌ها و اقدامات سازمان در گیلان، به شرایط حساس جامعه اشاره کرد و گفت: هدایت و راهبری در خصوص ترویج مفاهیم تبلیغی با شما و همیاری و همفکری با ما؛ امروز فضای صمیمی در استان حاکم و نیاز است به همین صورت ادامه پیدا کند.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش به توطئه‌ی استکبار جهانی جهت تخریب و تضعیف چهره و توان نظام اسلامی ایران اشاره کرد و عنوان داشت: وحدت و یکپارچگی در این بزنگاه‌ها می‌تواند برهم زننده‌ی تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن باشد و لازم است همواره این وحدت حفظ شود.

وی قدرت ایمان و تکیه بر آموزه‌های دینی و همچنین وحدت با بهره‌گیری از مفاهیم قرآنی رمز موفقیت ملت ایران در برابر هجمه‌ها و تهدیدات دشمنان است و  تأکید کرد: این فضا سبب می‌شود دشمنان کشور پای خود را جلوتر نگذارند و پا پس کشیده و صدای ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی را رساتر از همیشه بشنوند و پیام را به روشنی دریافت کنند.

نجفی تأکید کرد: شایسته است از تریبون‌ها به درستی و در جهت تحکیم وحدت استفاده کرد؛ نه اینکه کار کردن را سخت کنیم.

وی ادامه داد: انتخابات مهمی را پشت سر گذاشتیم؛ فارغ از نتیجه‌ای که حاصل شد، ضرورت دارد با پذیرش آنچه برآمده از رأی و انتخاب مردم است، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های دولت در چهار سال گذشته را به خوبی ببینیم و دست در دست هم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت افزایش روحانیون جهت اعزام به روستاهای مختلف استان حتی روستاهای دور دست اشاره کرد و اظهار داشت: تمام تلاشم را جهت به کارگیری و بهره‌مندی از حضور حداکثری علما و روحانیون در شهرها و روستاها به کار خواهم بست.

در پایان این نشست از برگزیدگان این حوزه تجلیل و قدردانی به عمل امد.

Share