جعفرزاده مطرح کرد:

دولت به بازار لجام‌گسیخته گوشت ورود کند | دلالان در بدنه سیستم دولتی وجود دارند

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه ما انتظار داریم دولت با تدابیر ویژه مواد پروتئینی ارزان‌قیمت را در اختیار شهروندان بگذارد،گفت: دلالان همیشه دربازاربوده اند و دولتها هم همیشه درکنترل دلالان عاجز هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره  وضعیت بازار مواد غذایی  درکشور،گفت: نرخ گوشت در بازار در شرایطی لجام  گسیخته و سر سام آور به سمت گرانی  تمایل  دارد که  برخی از  اخبار  نیز به گوش می رسد که میزان خط  فقر به حدی در کشور افزایش  یافته  است که گوشت چندین بار در منازل طبخ می شود، بدین معنا که برخی از سرپرستان خانواده، اجازه مصرف گوشت را به اعضای خانواده  نمی‌دهد و فقط به نوعی مزه گوشت را در وعده های غذایی متفاوت استفاده می کنند.

 نماینده مردم رشت در مجلس شورای  اسلامی با بیان اینکه  ما انتظار داریم دولت با تدابیر ویژه مواد پروتیینی ارزان قیمت را در  اختیار شهروندان  قرار بدهد، تصریح کرد: دلالان همیشه در بازار بودند و دولتها  هم همیشه در کنترل دلالان عاجز هستند.

وی ادامه داد: دولت به بازار لجام گسیخته گوشت ورودکند و این در حالی  است که امکان بودن، دلالان در بدنه سیستم دولتی وجود دارند.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه با وجود همه در خواست‌های که از دولت برای  تثبیت کالاهای  پر مصرف  غذایی از شهروندان  داشته ایم،  اما  بازار مواد غذایی به شرایط  ایده آل نرسیده است، یادآورشد: نمی توان به مردم برای عاملی همچون  گرانی گفت، گوشت را  از سبد غذایشان حذف کنند.

Share