فرمانده انتظامي آستانه اشرفيه خبر داد:

دستگیری کلاهبردار در آستانه اشرفیه

در پی دریافت شکایت تعدادی ازبرنج فروشان مبنی براینکه فردی با معرفی خود به عنوان کارمند ادارات دولتی اقدام به معامله برنج با آنان نموده و پس از پرداخت مبلغی جزئی و تحویل گرفتن برنج متواری شده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ “منوچهر محبوبی”، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت شکایت تعدادی از برنج فروشان مبنی براینکه فردی با معرفی خود به عنوان کارمند ادارات دولتی اقدام به معامله برنج با آنان نموده و پس از پرداخت مبلغی جزئی و تحویل گرفتن برنج متواری شده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیس شناسایی شد، اظهار داشت: متهم فردی ۴۹ ساله اهل و ساکن لاهیجان با سوابق متعدد سرقت و کلاهبرداری بوده است.
وی با اشاره به اینکه ماموران پس از شناسایی متهم، موفق به کشف محل اختفای وی شدند، تصریح کرد: این متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ محبوبی با تاکید بر اینکه متهم از ۸ برنج فروشی در شهرهای لاهیجان و آستانه کلاهبرداری کرده بود، خاطرنشان کرد: وی بیش از یک و نیم تن برنج را از برنج فروشی ها دریافت و سپس متواری شده بود.
فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی برای سیر مراحل قانونی، ازشهروندان خواست تا از اعتماد به افراد غریبه در انجام معاملات خودداری کرده و فریب چرب زبانی و ظاهرموجه کلاهبرداران را نخورند.

Share