مدیرعامل سپیدرود رشت:

در عضدی می‌توانیم به خوبی از شخصیت فوتبال گیلان دفاع کنیم

مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت که بازسازی‌های لازم ورزشگاه عضدی رشت برای میزبانی در لیگ برتر فوتبال تا قبل از آغاز لیگ انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، میرشهاب مومنی درباره ورزشگاه خانگی تیم سپیدرود اظهار داشت: تلاش می‌کنیم استانداردهای AFC را در هر دو ورزشگاه سردار جنگل و عضدی رعایت کنیم. خودمان دوست داریم بازی‌های خانگی‌مان را در عضدی برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان لیگ اجازه برگزاری بازی‌های خانگی سپیدرود در عضدی را داده است یا خیر، گفت: مسئول برگزاری سازمان لیگ به ما گفته بود نور ورزشگاه و سایر تعمیرات را انجام دهید و این بازسازی‌ها در عضدی تا قبل از نخستین بازی خانگی ما انجام خواهد شد.

مدیرعامل و مالک باشگاه سپیدرود با تمجید از شرایط ورزشگاه عضدی خاطرنشان کرد: در این ورزشگاه نزدیک دو سال است که شکستی تجربه نکردیم و می‌توانیم به خوبی از شخصیت فوتبال گیلان دفاع کنیم.

علاوه بر آن، شرایطی در عضدی وجود دارد که تماشاگران ما علاقه‌مند هستند در آنجا بازی کنیم، چون فاصله زمانی ورزشگاه سردار جنگل تا وسط شهر رشت زیاد است و نمی‌خواهیم مردم هزینه زیادی کنند. در چند مسابقه ابتدایی لیگ برتر که میزبان هستیم، در این ورزشگاه میزبانی خواهیم کرد و سردار جنگل تا هفته‌های ابتدایی لیگ آماده نخواهد شد.

Share