علی نظرمحمدی:

در عضدی شکست ناپذیریم | از نظر بدنی و روحی در شرایط خوبی قرار داریم

سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به شرایط سخت این تیم در فصل آینده از مسوولان خواست امکانات لازم برای موفقیت تیم محبوب گیلانی را فراهم کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، علی نظرمحمدی که در فصل آینده باید در جدالی سخت برابر رقبای خود تیمش را مهیای لیگ هفدهم کند، با مشکلات بزرگی مواجه است. مهمترین مساله برای این تیم مشکلات مالی است و در بحث سخت ابزاری نیز آنها هنوز با مشکل در خصوص استادیوم محل برگزاری دیدارهای خانگی خود مواجه هستند. سرمربی سپیدرود در پایان دیدار تدارکاتی تیمش در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه توضیح داد که در ادامه می‌خوانید.

نظرمحمدی در خصوص تساوی برابر فولاد در بازی امروز تدارکاتی تیمش گفت: به دلیل اینکه ما هنوز در دوران بدنسازی هستیم و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول با توجه به گرما تیم ما عملکرد مدنظر را پشت سر نگذاشت در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم روند تیم بهتر شد. نتیجه در بازی تدارکاتی ملاک نیست و این مساوی البته نمی‌تواند برابر فولاد بد باشد.

وی در خصوص شرایط لیست تیمش گفت: سهمیه بزرگسالان مان کاملا بسته شده و در سهمیه زیر ۲۳ و امید اگر بازیکنی قابلیت و کیفیت لازم را داشته باشد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نظرمحمدی در خصوص عدم آماده سازی استادیوم عضدی رشت و شرایط میزبانی این تیم گفت: طی دو سال گذشته در عضدی شکست ناپذیر بودیم و هواداران و بازیکنان از این مساله رضایت دارند، دوست داریم بازی در عضدی برگزار شود. این خواسته ماست و امیدوارم شرایط برای حضور هواداران و حمایت آنها که سهم عمده‌ای در موفقیت این فصل ما خواهد داشت فراهم شود.

وی در خصوص تقابل تیمش با نفت تهران در هفته اول لیگ هفدهم گفت: نفت قهرمان فصل گذشته در جام حذفی است. حضور علی کریمی هم باعث می شود کاملا زیر ذره بین باشند و بازیکنانی که جذب شدند طبق نظر ایشان بودند.

بازی سختی را پیش رو داریم و با توجه به اینکه بدنسازی نداشتند با انرژی بیشتری برابر ما قرار خواهند گرفت و انتحاری حاضر می‌شوند. به حریف احترام می‌گذاریم و البته ما نیز با توجه به دو اردویی که در تهران داشتیم از نظر بدنی و روحی در شرایط خوبی قرار داریم و مطمئن هستم با امتیاز از تهران در این بازی بازخواهیم گشت.

نظرمحمدی ادامه داد: ۳-۴ فصل است که لیگ برتر ما پویا و جوان شده و سرعت بازی بالاتر رفته است. به نظرم تیم‌ها سرمایه گذاری خوبی انجام دادند و برنامه‌ریزی مدرنی را پشت سر گذاشتند. من مطمئنا کیفیت فصل آینده خیلی بیشتر هستند. ما کار راحتی پیش رو نداریم چون تیم بی تجربه‌ای هستیم و هفته‌های ابتدایی لیگ برای ما حایز اهمیت است.

سرمربی سپیدرود در خصوص نگرانی بابت سقوط این تیم در بین هواداران با توجه به مشکلات مالی و سخت ابزاری این باشگاه گفت: اگر بخواهیم سقوط تیم ها را در ادوار گذشته در نظر بگیریم، تیم‌هایی که از نظر بنیه مالی ضعیف بودند ثبات و تداوم نداشتند.

من فکر می کنم تنها تیمی که بنیه مالی قوی و از نظر سخت ابزاری قدرتمند بود استیل آذین بود. مابقی تیم‌ها مشکلات ساختاری و مالی داشتند که اجازه بقا در لیگ برتر را به آنها نداد.

سپیدرود اکنون چنین مشکلاتی را پیش رو دارد و ما سعی می‌کنیم از این موضوع تجربه کافی را کسب کنیم و امیدوارم مسوولان موقعیت حساس را درک کنند و ما بتوانیم سپیدرود را در لیگ حفظ کنیم. اگر کادرفنی و بازیکن بتواند مشکلات مالی را به عنوان دغدغه نبیند با خیال راحت در مسابقات حاضر می‌شود و تنها به نتیجه گیری فکر خواهد کرد.

نظرمحمدی در خصوص تقابل جالب توجه این تیم با سرخابی‌ها نیز گفت: فعلا تمرکز ما روی بازی نفت تهران است به بازی برابر استقلال و پرسپولیس فکر نمی‌کنیم. این تیم ها مثل دیگر تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند. فصل برای ما با بازی برابر استقلال و پرسپولیس به پایان نمی‌رسد و ما در طول فصل ۱۵ بازی رفت و ۱۵ بازی برگشت در پیش داریم و باید به نتیجه برسیم.

Share