بروجردی:

خبر حمله به بیت‌الله الحرام برای انحراف افکار عمومی از مساله تغییر ولیعهد است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است خبر حساسیت برانگیزی مثل حمله به خانه خدا به زعم سعودی ها بهترین راهکار برای انحراف افکارعمومی از مسأله تغییر ولیعهد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خبر حمله انتحاری اخیر به مکه مکرمه، اظهار داشت: بازداشت سه ایرانی و ارتباط دادن آن به حادثه تروریستی مکه یک خبرسازی شیطانی و بدون واقعیت است.

وی در ادامه حادثه تروریستی مکه را در راستای بحران اخیر عربستان در پی تصمیم پادشاه سعودی مبنی بر تغییر ولیعهد دانست و افزود: تغییر ولیعهد عربستان با مخالفت های داخلی آل سعود مواجه شده لذا لازم داشتند مسیر افکارعمومی داخلی را تغییر دهند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: خبر حساسیت برانگیزی مثل حمله به خانه خدا به زعم سعودی ها بهترین راهکار برای انحراف افکارعمومی از مسأله تغییر ولیعهد بود که به لحاظ سیاست داخلی عربستان بسیار مهم است.

بروجردی در ادامه دستگیری سه ایرانی در این خصوص را فاقد هرگونه ارزش واقعی دانست و گفت: ارتباط حادثه تروریستی مکه به ایران و دستگیری سه ایرانی بخشی از طراحی شیطانی سعودی ها است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه امروز در عربستان به لحاظ وضعیت داخلی این کشور می گذرد یک بحران پنهان حاکمیتی است که به دنبال تغییر ولیعهد صورت گرفته و تعداد قابل توجهی از خاندان آل سعود نیز به مخالفت با این تصمیم برخاسته اند.

Share