رئیس هيئت بوکس گیلان خبر داد

حضور ۷ بوکسور نوجوان گیلانی در رقابت های قهرمانی نوجوانان کشور

رئیس هیئت بوکس گیلان با اشاره به برگزاری رقابت های قهرمانی بوکس نوجوانان کشور در نهاوند استان همدان، از حضور تیم هفت نفره بوکس نوجوانان استان در این رقابت ها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومى هیئت بوکس استان گیلان، امین قاسمی پور رئیس هیئت بوکس استان گیلان گفت: رقابت های قهرمانی کشوری بوکس در رده نوجوانان از ۲۹ تیرماه در استان همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رقابت ها در شهر نهاوند این استان برگزار می شود، افزود: تیم نوجوانان بوکس استان گیلان نیز در این دوره از رقابت ها با هفت سهمیه حضور می یابد.

رئیس هیئت بوکس گیلان با اشاره به نایب قهرمانی تیم بوکس نوجوانان استان در دوره گذشته این رقابت ها در سال ۹۵، گفت: افزایش سهمیه استان گیلان نیز به علت کسب این موفقیت است.

امیر حسین کدیور از لنگرود در وزن ۵٢ کیلوگرم، امیر حسین دولتى از رشت در وزن ۵۴ کیلوگرم، محمدرضا حبیبى از رشت در وزن ۵٧ کیلوگرم، مهران حق گو از ماسال در وزن ۶٠ کیلوگرم، على لطفى از رودبار در وزن ۶٣ کیلوگرم، دانیال میرزایى از رشت در وزن ۶۶ کیلوگرم و مصطفی نیک بخت از ماسال در وزن منفى ٨٠ کیلوگرم، به عنوان بوکسورهاى منتخب گیلان در رقابت هاى مذکور حضور خواهند یافت.
همچنین سعید کوهى از ماسال و حسین دادخواه از رودبار به عنوان مربى و شاهین پوراسماعیل به عنوان سرپرست این تیم را همراهى خواهند نمود.
به گفته این مسئول این دوره از رقابت ها از ۲۹ تیرماه به مدت شش روز در شهر نهاوند استان همدان در ۱۳ وزن و در سه راند دو دقیقه ای با یک دقیقه استراحت بین راندها برابر با قوانین فدراسیون جهانی بوکس انجام می شود .

وی همچنین با بیان اینکه در این دوره از رقابت ها تنها متولدان ۱۱ دی ماه سال ۷۹ الی ۱۰ دی ماه سال ۸۱ می توانند حضور یابند، تأکید کرد: همراه داشتن اصل شناسنامه عکس دار، کارت ملی، دفترچه آماتور، کارت بیمه معتبر و رضایت نامه والدین برای حضور در این رقابت ها الزامی است.

Share