دعوت فرماندار آستارا بز بخش خصوصی برای برندسازی جاذبه های گردشگری

جشنواره‌ای با طعم غذاهای محلی در آستارا+ تصاویر

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از بخش خصوصی خواست تا برای برندسازی جاذبه های گردشگری این شهرستان اقدام کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یونس رنجکش در سومین جشنواره فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل آستارا با محوریت غذاهای محلی افزود: برند سازی این جاذبه ها نقش مهمی در توسعه فعالیت های اقتصادی و پویایی کسب و کار آستارا دارد.

وی اضافه کرد: آستارا شهرستانی با موقعیت خاص و جاذبه های ویژه است که در کنار توسعه زیرساخت ها توسط دولت، بخش خصوصی نیز باید در برند سازی این جاذبه ها برای پویایی بیشتر کسب و کار شهرستان اقدام کنند.

وی ادامه داد: یکی از این جاذبه ها غذاهای محلی است که رستوران ها و مراکز خدماتی می توانند از این فرصت برای رونق اقتصادی خود استفاده کنند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ها باید بر محوریت ظرفیت های آستارا انجام گیرد و با مدیریت واحد و خلاقیت و نوآوری این پتانسیل ها معرفی و از کنار آن شاهد تولید و اشتغال باشیم.

فرماندار آستارا همچنین در بخش دیگری از سخنانش در این جشنواره ضمن تقدیر از برگزار کنندگان آن افزود: در برگزاری این جشنواره ها و در کنار برنامه های تفریحی و سرگرمی باید تلاش شود تا مهارت های زندگی اجتماعی نیز آموزش داده شود.

وی یکی از مزایای این جشنواره ها را که با شرکت چند هزار نفر درساحل آستارا برگزار می شود حضور خانواده ها در کنار همدیگر است که خود نقش مهمی در حفظ سرمایه های اجتماعی  دارد .

رنجکش تاکید کرد: باید با استفاده از این جامعه هدف زمینه های آموزش همگانی را با موضوعات مختلف فراهم کنیم و در تلاش در مسیر تحکیم خانواده ها باشیم.

Share