مسعود رهنما: از علما اصل مترقی تقیه را آموخته‌ام

توهین به علمای شیعه و اصولگرایان را تکذیب می‎کنم | دست به انتقامجویی زده اند!

پخش و نشر ناقص بخشی از سخنانم در دوران انتخابات و توهین به علمای شیعه و اصولگرایان را کذب محض می دانم چراکه چگونه زندگی کردن را از مذهب و علمای شیعه آموختم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان، مسعود رهنما با انتقاد از عملکرد برخی کانال های اطلاع رسانی بدون هویت وتندرو در ایجاد شایعه و نشر اکاذیب درفضاهای مجازی گفت؛ پخش و نشر ناقص بخشی از سخنانم در دوران انتخابات و توهین به علمای شیعه و اصولگرایان را کذب محض می دانم که فیلم کامل و اصلی آن سخنرانی هم موجود است.

عضوکمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته گفت: جمله کاملم این بود “اگر در ۳۵سال گذشته چیزی نتوانسته ایم از علما یاد بگیریم حداقل اصل مترقی تقیه را آموخته ایم” که متاسفانه برخی افراد هنجارشکن با برداشتن جملات و ناقص کردن صحبت ها دست به انتقامجویی زده اند.

مسعود رهنما با اشاره به اینکه بسیاری از دوستان نزدیک بنده از اصولگرایان هستند گفت: اصولگرایان، اصلاح طلبان و همه نیروهای انقلابی فرزندان این نظام اسلامی هستند، پس حال که انتخابات به پایان رسیده بیاییم همه باهم برای عمران، رشد و توسعه بیش از پیش کشورمان تلاش کنیم.

مربی سابق تیم های ملی کاراته در ادامه دستگاههای نظارتی و امنیتی را چراغ راه مدیران و مسئولان دانست و گفت: در دوران انتخابات ریاست جمهوری با تمام توان و با رعایت قانون از محبوبیت خود در جامعه ورزش برای جریان اعتدال، اصلاحات و دکتر روحانی استفاده کردم واصلا پشیمان نیستم و به آن افتخار می کنم.

Share