در جلسه مشترک کمیسیون عمران و برنامه و بودجه شورای صورت گرفت:

تصویب بودجه ۷۸ میلیاردی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت

در جلسه مشترک کمیسیون عمران و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت بودجه ۷۸ میلیاردی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهررشت با اشاره به بودجه پیشنهادی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت اظهار کرد: بودجه پیشنهادی سازمان نسبت به ادوار گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

عباس صابر افزود: یقینا این افزایش بودجه باید دفاع قابل قبولی داشته باشد تا مورد تصویب قرار بگیرد.

صابر خواستار ارائه توضیحات کاملی پیرامون افزایش بودجه سازمان عمران و بازآفرینی توسط نماینده سازمان در جلسه مشترک کمیسیون عمران و برنامه و بودجه شورای رشت شد.

در ادامه این جلسه رئیس واحد مالی _اقتصادی سازمان عمران وبازآفرینی شهرداری رشت با اشاره به بودجه پیشنهادی اظهار کرد: بودجه پیشنهادی سازمان برای سال جاری ۷۸ میلیارد و هشتصد و هیجده میلیون و چهارصد و هشتاد و دو هزار و پانصد تومان ارزیابی شده است.

سودابه صفابخش شمالی اذعان کرد: طبق اساسنامه جدیداین سازمان بنام سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت تغییر نام یافته است و بر این اساس میتواند در بخشهای بافت فرسوده، بهسازی بافت و بازآفرینی ورود و فعالیت کند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از دلایل افزایش بودجه واگذاری موضوع آسفالت شهرداری های مناطق به سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت می باشد گفت: قرار بود در ابتدا اسفالت مناطق از طریق شهرداری های منطقه اجرایی شود اما طبق اساسنامه جدید سازمان عمران و بازآفرینی به موضوع آسفالت شهرداریهای مناطق خواهد پرداخت.

وی افزود: در سال گذشته کف پوشهای تولیدی سازمان چندان به فروش نمیرفت اما در سال جدید مصالح، کف پوش و… توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت تولید و به فروش میرسد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهررشت در ادامه با بیان اینکه سازمان عمران و بازآفرینی بازوی اجرایی شهرداری رشت می باشد تصریح کرد: سازمان درحال حاضر بعنوان یک مشاور عمل می کند و امیدوارم سیاست شورا در آینده تجهیز این سازمان باشد.

در خاتمه این جلسه بودجه ۷۸ میلیارد و هشتصد و هیجده میلیون وچهارصد و هشتاد و دو هزار و پانصد تومان سازمان عمران و بازافرینی شهرداری رشت مورد تصویب قرار گرفت.

Share