در سومین بازی دوستانه

تساوی یاران نظرمحمدی و دایی با حضور بانوان در رشت

دیدار تدارکاتی دو تیم سپیدرود رشت با سایپا تهران با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه دو تیم سپیدرود و سایپا در کمپ تمرینی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان به مصاف هم رفتند.

این مسابقه سومین بازی دوستانه سپیدرود در پیش از فصل است و سرخ پوشان موفق شدند تا تیم ملی دانشجویان و پیکان تهران را مغلوب خود نمایند.

سایپا هم که از روز آدینه در اردوی آماده سازی رامسر به سر می برد، عصر امروز خود را برای این مسابقه به رشت رسانده است.

سپیدرود ۱-۰ سایپا: سپیدرود در همان دقایق ابتدایی نیمه نخست موفق شد بر روی فرار میعاد یزدانی گل برتری مسابقه را برابر سایپا به ثمر برساند.

سپیدرود ۲-۰ سایپا: فرار در عمق محمد لطفی و شوت سر ضرب او از پشت محوطه جریمه سایپا گل دوم سپیدرود را به ارمغان آورد.

سپیدرود ۲-۱ سایپا: از روی یک ضربه کرنر ارسالی رضا علی یاری بلندتر از مدافعان سپیدرود به هوا بلند شد و گل نخست سایپا را به ثمر رساند.

سپیدرود ۲-۲ سایپا: توپی که پشت مدافعان سپیدرود افتاده بود با یک شوت سر ضرب از سوی محمد عباس زاده همراه شد، تا گل تساوی سایپا به ثمر برسد.

در پایان مسابقه دو تیم سپیدرود رشت با سایپا تهران با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

ترکیب سپیدرود:

سید محمد حسینی، هادی موسوی، احمد آهی، محمد میری، میلاد قربانزاده، مهرداد جماعتی، توحید غلامی، حسین کعبی، میعاد یزدانی، پویا نزهتی، محمد لطفی.

سرمربی: علی نظرمحمدی.

ترکیب سایپا:

حسین منادی، محمدعباس زاده، مهدی ترابی، رضا علی یاری، رضا اسدی، امید خالدی، دانیال ماهینی، آرش رضاوند، محمد دانشگر، احمد مهدی زاده، حامد شیری.

سرمربی: علی دایی.

حاشیه:

۱- این مسابقه در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار شد و خیلی جای تعجب نداشت که بانوان دانشجوی تربیت بدنی که در دانشگاه حضور داشتند، تماشاگران ویژه این مسابقه باشند. حضور بانوان هر چند اندک، موجب تلطیف جو هواداران شده بود.

۲- این مسابقه در یک کمپ دانشگاهی در فاصله ای دور تا داخل شهر رشت برگزار شد، اما همچنان هواداران زیادی از این مسابقه استقبال کردند و تمام جایگاه هواداران و فضای اطراف زمین پر از هواداران مشتاق بود.

Share