رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان:

تا آخرین لحظه، خدمت به مردم را وظیفه می‎دانیم| وضعیت پیشرفت صومعه سرا مطلوب است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان با اشاره به سپری شدن روزهای پایانی عمر دولت یازدهم گفت: تا آخرین لحظه، خدمت به مردم را وظیفه خود می دانیم و در این راه تلاش می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، کیوان محمدی روز دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان صومعه سرا اظهار داشت: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نشان داد که عملکرد دولت روحانی و در کنار آن مدیران و مسئولان، مورد رضایت مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه موفقیت دولت موفقیت یک مجموعه محسوب می شود، افزود: تا آخرین لحظه خدمت به مردم را وظیفه می دانیم و به تلاش های خود ادامه می دهیم.

محمدی وضعیت پیشرفت در صومعه سرا را مطلوب دانست و اظهار داشت: مردم و مسئولان در کنار هم، این شهرستان را به درجه مطلوبی از رشد رسانده اندـ

وی اضافه کرد: با توجه به منطقه تاریخی گسکر، صومعه سرا باید مسیر رو به پیشرفت را با تقویت گردشگری بپیماید.

وی آرامش و همدلی را زمینه ساز تحقق توسعه در همه زمینه ها خواند و گفت: باید برای توسعه روستاها و مناطق گردشگری ، با برنامه ریزی حرکت کنیم و با مردم، رفتاری صادقانه داشته باشیم.

فرماندار صومعه سرا نیز در این جلسه اظهار داشت: اقدامات دولت در این شهرستان به خوبی ملموس و توجه به روستاها و اقشار محروم در اولویت بوده است.

علی فتح اللهی افزود: گردشگری در شهرستان باید بیشتر مورد توجه باشد چراکه زمینه ساز رشد اقتصادی و رونق اشتغال است و در این مسیر، باید موانع از پیش رو برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ویژه دولت به بخش کشاورزی در صومعه سرا، منجر به طرح تجهیز شالیزارها در بیش از ۱۳ هزار هکتار شده است.

به گفته فتح الهی، افزون بر ۴۰ میلیارد ریال نیز برای تسهیلات مکانیزه و بانک نشاء در این شهرستان هزینه شده است.

وی در خاتمه سخنانش گفت: در بخش آب روستایی دچار مشکل هستیم و در این زمینه، تمهیداتی برای ۳۷ روستای فاقد آب آشامیدنی اندیشیده شده که نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم.

Share