جوانفکر مدعی شد:

بقایی دست به اعتصاب غذا زده است!

آقای بقایی در هنگام بازداشت از عوارض ناشی از بیماری گوارشی و ضعف مفرط جسمی رنج می برد که در نتیجه ۲۲۵ روز بازداشت انفرادی بر ایشان عارض شده است، بنابراین نه فقط اعتصاب غذا، بلکه شرایط بازداشت نیز سلامتی ایشان را به طور جد به مخاطره می اندازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی اکبر جوانفکر در کانال تلگرامی خود نوشت: با خبر شدیم که آقای حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم، در اعتراض به بازداشت غیرقانونی خود، دست به اعتصاب غذا زده است.

جوانفکر ادامه داد: آقای بقایی در هنگام بازداشت از عوارض ناشی از بیماری گوارشی و ضعف مفرط جسمی رنج می برد که در نتیجه ۲۲۵ روز بازداشت انفرادی بر ایشان عارض شده است، بنابراین نه فقط اعتصاب غذا، بلکه شرایط بازداشت نیز سلامتی ایشان را به طور جد به مخاطره می اندازد.

وی در پایان نوشت: بدیهی است مسئولیت هرگونه آسیبی به سلامت جسمی و روحی آقای حمید بقایی مستقیما متوجه کسانی است که دستور بازداشت بلاوجه و غیرقانونی ایشان را صادر کرده اند و باید در قبال آن پاسخگو باشند.

گفتنی است طبق اعلام دادسرای تهران حمید بقایی با عناوین اتهامات مالی توسط بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب تهران احضار، پس از ابلاغ قانونی و استنکاف از حضور در دادسرا، طبق مقررات قانونی جلب و توسط ضابطین قوه قضاییه به شعبه بازپرسی معرفی شد.

Share