رییس هیات فوتبال گیلان خبرداد؛

برگزاری بازیهای تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه سردار جنگل

بادستور استاندار گیلان استانداردسازی ورزشگاه سردارجنگل رشت از ۱۰ تیرآغازمی شود تا تیم سپیدرود بتواند از حریفانش در رشت میزبانی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرامرز الماسخاله پس از نشست با مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان، میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود، مسئولین فنی مهندسی و پیمانکاران، گفت: با پیگیریهای مجدانه اداره کل ورزش و دستور دکترنجفی استاندار گیلان ، معاون عمرانی استانداری دستوردادند تا ورزشگاه سردارجنگل رشت که نسبت به عضدی نواقص کمتر، اعتبارات کمتری و زمان کمتری برای استانداردسازی نیاز دارد ،رفع نقص و آماده میزبانی تیم سپیدرود شود.
رییس هیات فوتبال گیلان افزود ؛ کار اجرایی استاندارسازی ورزشگاه سردارجنگل رشت از شنبه ۱۰ تیر آغاز می شود.
وی با اشاره به ایرادات اساسی ورزشگاه شهیدعضدی رشت که امکان آماده شدن آن تاچندماه آینده حتی با تامین اعتبارات هم وجود نداشت گفت: ساخت سکوی جدید تماشاگران و نصب دکل های پروژکتور نور با ارتفاع بیشتر ۲ مشکل اساسی ورزشگاه عضدی رشت است که اجرای آن زمان بیشتری می برد وپس ازآماده کردن سردار جنگل کاراستانداردسازی آن را نیز آغازخواهیم کرد.
فرامرز الماسخاله افزود: تمام هدف مسئولان استان این است هرچه سریعتر یکی از ورزشگاههای رشت استانداردهای فدراسیون را دریافت کند ومیزبانی ازگیلان خارج نشود.
وی گفت؛ برای بهسازی و آماده کردن ورزشگاه تختی بندرانزلی هم در انتظار مجوز معاونت عمرانی استانداری هستیم تا هر دوتیم ملوان وسپیدرود بدون دغدغه از حریفان خود میزبانی کنند.

Share