حسن اشجاری:

بدون مدرک بی‌آسیا روی هیچ نیمکتی نمی‌نشینم | عاشوری دارای کلاس بالای فوتبالی است

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری فومن با اشاره به شایئات مطرح‌شده درباره سرمربی‌گری وی در این تیم گفت: بدون مدرک بی آسیا روی هیچ نیمکتی نمی‌نشینم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حسن اشجاری با اشاره به انتخاب محسن عاشوری به‌عنوان سرمربی جدید شهرداری فومن اظهار کرد: بنده به‌عنوان یک فوتبالدوست فومنی و حامی تیم شهرداری فومن این انتخاب را به فال نیک گرفته و امیدوارم حضور وی زمینه‌ساز موفقیت هرچه بیشتر شهرداری در گام اول و فوتبال فومن در مرحله بعد شود.

وی بابیان اینکه گفته می‌شود که بنده در انتخاب سرمربی جدید فومن نقش داشته‌ام گفت: بااینکه با ایشان آشنایی دیرینه‌ای داشته و دارم، ابداً هیچ‌گونه نقشی در معرفی ایشان نداشته و ندارم و ایشان از میان چندین گزینه مطرح‌شده انتخاب شد.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری فومن با اذعان به اینکه در زمان قرار داد سرمربی جدید بنده در شهرستان نبودم افزود: اگرچه سرمربی جدید پیش از حضور در فومن، با بنده تماس حاصل گرفتند و حتی از مدیرعامل باشگاه قدری گلایه داشتم که چرا به‌عنوان کاپیتان از روند انتخاب سرمربی و حضور وی برای عقد قرار داد هیچ‌گونه اطلاعی نداشته و ندارم.

وی بابیان اینکه بهتر است بدانیم که در سطح حرفه‌ای فوتبال کشور مشورت با کاپیتان تیم در خصوص انتخاب سرمربی یک عرف معمول و پذیرفته‌شده است تصریح کرد: ایشان و آقای کرمانی مقدم از افراد شناخته‌شده در فوتبال کشور بوده و هستند و شاید عکس گرفتن با ایشان برای برخی آرزو بوده و هست ولی امروز که به‌واسطه فوتبال فومن امکان حضور ایشان در شهرستان فراهم‌شده بی‌دلیل و به خاطر مصالح برخی لب به اعتراض گشوده‌اند.

اشجاری افزود: عاشوری یکی از خوش‌تکنیک‌ترین فوتبالیست‌های کشور در زمان خودش بود و باید گفت زمانی که فرشاد پیوس آقای گلی فوتبال کشور را در اختیار داشت، محسن عاشوری به‌عنوان مهندس پایه گزار موقعیت‌ها به‌حساب می‌آمد و ازنظر شخصیتی هم فرد بسیار مؤدب و باوقاری است و از نحوه مصاحبه و برخورد بزرگان فوتبال با ایشان نیز می‌توان فهمید که تا چه مقدار مورد وثوق بزرگان فوتبال هستند.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم حضور ایشان زمینه‌ساز پرورش بازیکنان فومنی و حتی زمینه‌ساز حضور آن‌ها در لیگ‌های بالاتر شود بیان کرد: باید عرض کنم  هر انتخابی و در هر امری موافق و مخالفانی دارد اما در حال حاضر و با توجه به واقعیت فوتبال فومن و حضور در سطح لیگ دسته دوم کشور مربی بومی در سطح ایشان نداریم که بتواند مسئولیت این تیم را بر عهده بگیرد و شاید برخی از افراد از این حرف بنده برداشت دیگری نمایند اما بنده در این سن نیاز به تعریف و تمجید بی‌دلیل از کسی ندارم.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری فومن با اشاره به شایعات مربی‌گری وی در فصل آتی گفت: در برخی از محافل و فضاهای مجازی شنیده می‌شود که برخی دوستان از قول میگویند که من برای حضور در نیمکت تیم شهرداری ابراز علاقه کرده و یا بهترین گزینه برای این امر بوده‌ام.

وی تصریح کرد: باید به خدمت همه دوستان عرض کنم من باسابقه قهرمانی در لیگ و جام حذفی و بازی ملی و باوجود داشتن مدرک مربیگری سی آسیا هیچ‌گونه علاقه‌ای برای حضور بر روی نیمکت مربیگری در هیچ تیمی نداشته و ندارم و معتقدم تا قبل از گرفتن مدرک بی آسیا بر روی هیچ نیمکتی نخواهم نشست زیرا معتقدم قبل از انجام هر کاری باید دانش فنی آن را کسب کرد.

اشجاری بابیان اینکه در دور قبل مسابقات از آقای ابراهیم‌زاده پیشنهاد حضور در نیمکت مس کرمان را داشتم که به همین دلیلی که عرض کردم نپذیرفتم گفت: باید عرض کنم اگر روزی بتوانم شرایط حضور بر روی نیمکت شهرداری را داشته باشم باجان و دل به‌مانند الآن که در خدمت تیم هستم در خدمت فوتبال دوستان فومنی خواهم بود.

بازیکن اسبق تیم ملی با اشاره به انتقاد یکی از نشریه‌های محلی از شرایط تیم شهرداری فومن اظهار کرد: بنده به‌عنوان یک فومنی از مطلب یکی از نشریه‌های محلی بسیار ناراحت شدم؛ دوست گرامی در طول ۳۰ یا ۴۰ سال گذشته کدام تیم توانسته نام فومن و فوتبال آن را زنده کند آیا حالا که این شرایط فراهم‌شده با انتقاد و زیر سؤال بردن این افتخار به دنبال چه منفعتی هستیم.

وی بابیان اینکه حالا که شهرداری یک سرمربی در کلاس بالای فوتبالی به فومن آورده به‌جای حمایت دست به تخریب بزنیم تا همین اندک کورسوی فوتبال فومن نابود شود خاطرنشان کرد: شاید محسن عاشوری در فوتبال فومن نتواند سریع موفق شده و توانایی خود را نشان دهد اما هدف از این صحبت‌ها چیست، سابقه ۱۸ ساله در سطح اول فوتبال به من نشان داده موفقیت فوتبال هر شهر به همبستگی، همدلی و حمایت همه‌جانبه افراد و مسئولین آن شهر بستگی دارد.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری فومن  گفت: افرادی که بیرون از گود حضور دارند و ادعاهای آن‌چنانی دارند آیا مطمئن هستند که با حضور در هرم مدیریتی می‌توانند شرایطی بهتر از این را رقم بزنند و برای این کار چه تضمینی خواهند داشت.

وی بابیان اینکه شهردار و شورای قبلی هیچ‌گاه در امورات فنی و مدیریتی تیم دخالت نکرده و همواره حامی تیم بوده و هستند اظهار کرد: در دور جدید انتخابات هم شاهد حضور افراد جدید و باسابقه ورزشی مشخص و بارز در شورا هستیم و برای بنده هیچ‌گاه قابل‌قبول نخواهد بود که آقای احمدزاده و سندی و علی نیا به تیم فوتبال علاقه‌مند نباشند و قصد دخالت و یا تغییر فرایند باشگاه را داشته باشند.

اشجاری افزود: آقایان احمدزاده و سندی در طول این سالیان همواره مادی و معنوی حامی تیم ما بوده و هستند و حال بیش از بیش روی کمک آن‌ها حساب کرده‌ایم و امیدواریم در کنار فوتبال با تقویت بنیان باشگاه اقدام به حمایت از سایر رشته‌های ورزشی نیز کنند.

وی با تقدیر از حامیان تیم فوتبال شهرداری فومن بیان کرد: از زحمتکشان شهرداری فومن که شاهد بودم برف زمین را تمیز کرده‌اند تا شرایط بازی را فراهم کنند تا شهردار محترم فومن و هیئت‌مدیره و مدیرعامل محترم که همواره و در همه شرایط سخت پشت تیم بوده و هستند.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری فومن  گفت: امیدوارم آقایان موسوی و خدابنده لو که بزرگ‌ترین حمایت‌ها را از تیم داشته‌اند بازهم حامی و پشتیبان این تیم باشند و با تشکیل یک وفاق شهرستانی بتوانیم صعود به لیگ دسته اول را جشن بگیریم.

وی افزود: مردم شریف و فوتبال دوست فومن با عضویت در سامانه ۳۰۹۰۹۰ و پرداخت هزینه ۶ هزارتومانی در ماه که در مقابل هزینه‌های ماهانه ما مبلغ ناچیزی می‌باشد می‌توانند کمک بسیار بزرگی برای فوتبال شهرستان باشند و اگر در گام اول فقط طرفداران بازیکنان تیم شهرداری عضو این سامانه باشند اقدامی مناسب خواهد بود و شهرداری همانند تیم‌های بزرگ کشور همچون پرسپولیس و استقلال از حمایت تماشاگران بهره‌مند شود.

Share