انتقاد نائب رئیس فراکسیون مستقلان از اظهارات نسنجیده عارف

اینکه فردی بگوید ما روحانی را رئیس جمهور کردیم، توهین به رئیس جمهور منتخب است

جعفرزاده گفت: چرا انقدر انحصار طلبانه فکر می کنید؟ خیلی از مردم پای صندوق رای امدند که اصلا نه اصلاح طلب بودند، نه اصولگرا.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی از سخنان محمدرضا عارف انتقاد کرد.

این نماینده مجلس در گفتگو با «انتخاب» با اشاره به کنایه های عارف به روحانی اظهار داشت: مگر می شود تیزهوشی و مدیریت روحانی را در انتخابات نادیده بگیریم؟ ایشان به خوبی در انتخابات فضای عمومی را رصد کردند و مردم را به سمت خود بیش از پیش جذب کردند. مگر می توان هنرمندی دکتر روحانی و سخنرایی هایشان را در انتخابات فراموش کنیم و نادیده بگیریم؟ این توهین به شخص دکتر روحانی و رئیس جمهور منتخب است که فردی بیاید بگوید ما او را رئیس جمهور کردیم. خب شما اگر می توانستید فردی را رئیس جمهور کنید، قطعا می کردید.

وی تاکید کرد: روحانی با هنرمندی و تیزهوشی پیروز انتخابات شد. در این میان، گروه های همسو هم همه زحمت کشیدند. ما نباید از این پیروزی ها مغرور شویم. اولین شکست، همین غرور کاذب است و ادامه ی این فضا یعنی از همین الان ۸۹ را باخته ایم. به هیچکس نمره و مدال بیشتری نمی توان داد، همه ی این افتخارات از آن مردم است که پای صندوق رای آمدند.

نائب رئیس فراکسیون مستقلان اضافه کرد: چرا انقدر انحصار طلبانه فکر می کنید؟ خیلی از مردم پای صندوق رای امدند که اصلا نه اصلاح طلب بودند، نه اصولگرا. مردم به روحانی رای دادند چراکه نگران از انتخاب یک فرد ناکارامد بعنوان رئیس جمهور بودند. البته در کنار اصلاح طلبان که زحمت کشیدند، بخش کثیری از اصولگرایان عاقل هم به روحانی رای دادند و برای او تلاش کردند. اینکه آراء دکتر روحانی را مصادره کنیم، انحصار طلبی است.

جعفرزاده ایمن ابادی ادامه داد: همه باید به رای مردم احترام بگذاریم. نمی توانیم بگوییم فقط یک جریان خاص راهبری کرده، پس تکلیف جریانی که زیر چتر ناطق جمع شدند چیست. یا مثلا حزب اعتدال و توسعه. این صحبت ها بوی انحصار طلبی میدهد و مذموم است. همه تلاش کردند. هیچکس نباید بگوید من برتر از دیگران بودم. ایکنه بگویند همه کار را من کردم اشتباه است. این در اینده به ما ضربه می زند. ما باید به همه جریانات احترام بگذاریم. امیدوارم این اظهارات در این مقطع به دنبال اخذ سهیمه از دولت برای کابینه نباشد. این اظهارات دلسوزانه نیست.

 

Share