حضور اعضای شورا در اتاق شهردار

اوضاع شهرداری تالش حاد شد | سرپرست شهرداری هنوز میز خود را تحویل نگرفته است

اعضای شورای شهر پس از آنکه با ابلاغ برکناری محمدپور توفیقی نیافتند خود دست به کار شده و از موضع خود در ساختمان شورا خود را به پشت سنگر وی رسانده اند. واحدهای مالی و کارپردازی نیز فعلا خدماتی ارایه نمی کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، برگزاری جلسه استیضاح و به مراتب آن عزل حسن محمدپور از شهرداری تالش وارد مرحله جدیدتری شد.

محمدپور پس از دریافت نامه برکناری از شورای شهر، تاکنون از تحویل پست خودداری کرده و سید معصوم موسوی سرپرست شهرداری همچنان مسوولیت را تحویل نگرفته است.

اعضای شورای شهر پس از آنکه با ابلاغ برکناری محمدپور توفیقی نیافتند خود دست به کار شده و از موضع خود در ساختمان شورا، خود را به پشت سنگر وی رسانده اند.

اوضاع در شهرداری تالش به گونه ای است که حسن محمدپور همچنان از تحویل پست سازمانی خودداری میکند. ۷ تن از اعضای شورای شهر تالش صبح امروز وارد اتاق شهردار شدند.

احمد قلعه کفایی، رامین باباپور، سهیل سلامی، علی وانوایی و عبداله حسین پور چهره های مخالف محمدپور هستند. طالب طالبی و فیروزه اردویی دو چهره موافق حضور محمدپور نیز اندکی پس از ورود مخالفان وارد اتاق شهردار شدند. در ساعت ۹:۵۰ دقیقه مخالفان محمدپور بلافاصله از اتاق شهردار خارج شدند. همه این وقایع در روز ملاقات عمومی و در مقابل انظار عمومی در حال اتفاق افتادن است.

طالب طالبی رییس شورای شهر تالش در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه از درب عقب شهرداری تالش خارج شد.

Share