حجت الاسلام عادلی

انتقادات نماینده ولی فقیه را باید به جان خرید | در این مدت چیزی به اموالم اضافه نشد

عادلی با قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: اگر تشر، قهر انتقاد یا نصحیتی بود را به جان باید خرید چرا که ایشان برای ما بزرگ هستند و هیچ گاه به دل نمی‌گرفتیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام و اامسلمین ولی عادلی در مراسم تودیع خود اظهار کرد: یکی از برکات زندگیم حضور در اداره اوقاف و خدمت در این عرصه بوده است. بنده به مدت ۶ سال در خانواده اوقاف حضور داشتم و از رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای اعتمادی که بنده در طول این شش سال داشتند تشکر میکنم.

عادلی با بیان اینکه در این مدت به اموالش چیزی اضافه نشده است، گفت: همه تلاش خود را بر این داشتم تا نیات واقفین به درستی اجرا شود و این فرهنگ دینی و اسلامی را در سطح استان ترویج دهم.

مدیرکل سابق اوقاف گیلان با بیان اینکه گیلان سه هزار موقوفه و ۲۰ هزار و ۸۷ رقبه دارد، گفت: گیلان بیش از ۹۰۰ بقعه دارد و رتبه سوم کشوری در این زمینه دارا می باشد.

وی در ادامه به فعالیت های قرآنی اوقاف گیلان اشاره کرد و گفت: در مسابقات قرآنی در سال ۸۹ هزار و ۴۹۷ نفر شرکت کننده حضور داشتند که سال ۹۵ به بیش از سیصد و پنجاه هزار نفر رسیده است.

عادلی با قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: اگر تشر، قهر و انتقاد یا نصحیتی بود را به جان باید خرید چرا که ایشان برای ما بزرگ هستند و هیچ گاه به دل نمی‌گرفتیم.

در ادامه حجت الاسلام ستار علیزاده مدیر کل جدید اوقاف گیلان نیز اظهار کرد: بنده از هم دست یاری دراز میکنم تا بتوانم مثل استاد خودم حجت الاسلام عادلی در زمان رفتم عملکرد خوبی را به مردم ارائه بدهم.

 

Share