مسئول کانون فرهنگی تبلیغی حجاب و عفاف لنگرود خبرداد:

انتخاب نخستین دختر نمونه فاطمی شمال و شرق کشور

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی حجاب و عفاف لنگرود در خصوص انتخاب نخستین دختر نمونه فاطمی شمال و شرق کشور گفت: این کانون در نظر دارد، در سال ۱۳۹۶ «دختر نمونه فاطمی»را انتخاب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پرنیان گیل، محمد فلاح جمشیدی در خصوص انتخاب نخستین دختر نمونه فاطمی شمال و شرق کشور اظهار کرد: کانون فرهنگی تبلیغی حجاب و عفاف شهرستان لنگرود در نظر دارد، در سال ۱۳۹۶ «دختر نمونه فاطمی»را انتخاب کند.

وی گفت: دختران محجبه از ۶ استان شمال و شرق کشور یعنی استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی،خراسان رضوی و خراسان جنوبی انتخاب می شوند.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی حجاب و عفاف لنگرود با اشاره به چگونگی ثبت نام دختران شمال و شرق کشور در این طرح کشوری عنوان کرد: دختران چادری که تمایل دارند کاندیدای دختر نمونه فاطمی شمال و شرق کشور باشند می بایست شرایط موجود در فرم عضویت را دارا باشند و این فرم را در اینجا می توانید پر و ارسال کنید.

جمشیدی با اشاره به میزان کسب امتیاز این دختران اظهار کرد: دختران فاطمی که امتیازات ۹۵ و بالاتر را کسب نمایند به مرحله قرعه کشی «انتخاب دختر نمونه فاطمی» راه پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه حداقل سن ۹سال و حداکثر سن شرکت در این طرح ۳۹سال است گفت: به نفر اول به عنوان دختر نمونه فاطمی تندیس و جایزه ویژه ۵ سکه طلا و به نفرات دوم تا چهاردهم نیز به عنوان «دختران فاطمی» به هر کدام لوح سپاس و یک سکه طلا اهدا خواهد شد.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی حجاب و عفاف درخصوص زمان اهدا تندیس عنوان کرد: در این طرح که با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان انجام می شود، در روز دختر و فرخنده میلاد حضرت معصومه( س) تندیس دختر نمونه فاطمی شمال و شرق کشور را به منتخب اعطاء می کنیم.

Share