نماینده مردم صومعه‌سرا:

استقرار فرودگاه رشت در منطقه آزاد نیازمند حمایت مجلس است

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: استقرار فرودگاه در منطقه آزاد نیازمند حمایت مجلس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سید کاظم دلخوش اباتری ظهر امروز در جلسه شورای اداری گیلان که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری، نورانی، شهدای کارمند و ترور گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون هرچه نمایندگان گیلان از رئیس مجلس شورای اسلامی مطالبه کرده‌اند بااقتدار و مدیریت محقق شده است.

وی به اقدامات انجام‌شده از سوی هیئت نظارت استان بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: طبق قانون بر اساس ماد ۲۱۸ آیین داخلی، نظارت بر انتخابات شوراها بر عهده مجلس است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه از استاندار، هیئت‌های اجرای و مراجع چهارگانه در امر نظارت بر انتخابات شوراها باید تقدیر کرد، گفت: استان گیلان ازجمله استان‌هایی بود که توانست در مسئله نظارت بر انتخابات شوراها موفق عمل کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به تلاش نمایندگان مبنی بر استقرار فرودگاهی در منطقه آزاد تأکید کرد و گفت: نقشه‌های مربوط به استقرار فرودگاه در منطقه آزاد تکمیل‌شده که نیازمند حمایت مجلس است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر حمایت‌های رئیس مجلس مبنی بر تسریع ایجاد فرودگاه مذکور گفت: در حال حاضر دو تا سه پرواز در گیلان روزانه انجام می‌شود که نیاز است پروازهای استان را افزایش دهیم.

وی همچنین توجه به اشتغال و رفع بیکاری را ازجمله مطالبات گیلان برشمرد و گفت: بسیج اشتغال از نیازهای استان است که نیازمند توجه بیشتر مجلس و دولت در این زمینه هستیم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی همچنین به توجه رئیس مجلس نسبت به بودجه‌نویسی استان تأکید کرد و گفت: خواهشمندیم که کمک کنید تا در زمان نوشتن بودجه و برنامه توجه اساسی و مبرم به استان گیلان شود.

،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share