حق‌شناس کاپیتان سپیدرود رشت:

از اعتبار فوتبال شمال در لیگ برتر دفاع خواهیم کرد

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت در حاشیه دیدار دوستانه این تیم با سایپای تهران گفت: از اعتبار فوتبال شمال در لیگ برتر دفاع خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سهیل حق‌شناس با اشاره به اینکه تمریناتمان را زودتر از سایر تیم‌ها شروع کردیم اظهار کرد: باوجود اینکه مشکلات مالی داشتیم ولی با توجه به انگیزه بالای کادر جوان سپیدرود و همچنین مرام و معرفت بازیکنان خیلی زود تمریناتمان را برای لیگ برتر آغاز کردیم.

کاپیتان سپیدرود رشت افزود: اردوی تدارکاتی خوبی در کردان کرج برگزار کردیم که دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های پیکان تهران و تیم ملی دانشجویی داشتیم. اولین دیدار تدارکاتی‌مان در رشت را نیز برابر سایپا برگزار کردیم. چهارشنبه برای اردوی دوم به تهران خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ آمادگی بدنی جزء پنج تیم اول ایران هستیم گفت: باید در شرایط بازی قرار بگیریم و مسابقات لیگ برتر قابل پیش‌بینی نیست. امیدوارم مثل سال گذشته و این بار در لیگ برتر شگفتی‌ساز شویم تا بتوانیم هواداران پرتعداد سپیدرود را خوشحال نماییم.

حق‌شناس بابیان اینکه سپیدرود نماینده خطه شمالی کشور است گفت: علاوه بر اینکه خودمان را نماینده رشت در لیگ برتر می‌دانیم باید از اعتبار فوتبال شمال نیز در لیگ برتر دفاع کنیم. شمال کشور بااین‌همه استعداد فقط همین یک تیم را در لیگ برتر دارد که امیدوارم سال بعد بازهم نماینده‌ای از خطه شمال به لیگ برتر اضافه شود.

وی با اذعان به هدف اولمان حفظ سهمیه لیگ برتری است افزود: با توجه به امکاناتی که داریم هدفمان در سال اول بقا در لیگ برتر است اما حتماً نیم‌نگاهی به رتبه تک‌رقمی و میانه جدول هم داریم.

حق‌شناس در مورد بازی تدارکاتی با سایپا گفت: بازی با سایپا برای هر دو تیم جنبه آمادگی دارد و فارغ از هر نتیجه‌ای هدفش این است که بازیکنان دو تیم محک جدی‌ای بخورند و در شرایط بازی قرار بگیرند. نتیجه بازی البته برای ما حائز اهمیت است چون با نتیجه خوب روحیه بیشتری برای ادامه کار و به‌ویژه شروع بازی‌های لیگ برتر می‌گیریم.

Share