استاندار گیلان مطرح کرد:

ادعای تعطیلی پروژه‎های عمرانی بی‌انصافی است | بودجه عادلانه توزیع شود

استاندار گیلان گفت: طرح ادعای اینکه همه پروژه های عمرانی در استان تعطیل شده، بی انصافی و ظلم به همه دست اندرکارانی است که در حال حاضر، بی وقفه برای عمرانی و توسعه گیلان در تلاش هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، محمدعلی نجفی روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان، با بیان این مطلب اظهار کرد: هم اکنون مردم می گویند در برخی نقاط ، کارگاه سازندگی ایجاد شده و در حال حاضر در همه بخش ها از جمله آب، گاز، راه، آسفالت و برق فعالیت های عمرانی و توسعه ای در حال انجام است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه بعد از برگزاری با شکوه و پرشور انتخابات گفتیم که بیایید تا با کمک یکدیگر، برای توسعه و آبادانی استان بکوشیم و مشکلات را رفع کنیم؛ عده ای، همچنان در فضای رقابت های انتخاباتی هستند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: تا زمانی که در منصبی باشیم، مسئولیت داریم و اهتمام ما بر آن است که در فرصت انتقال دولت یازدهم به دوازدهم، هیچ سستی و رخوتی در استان ایجاد نشود.

وی یکی از شواهد این امر مهم را سفر معاون اول رئیس جمهوری و رئیس مجلس شورای اسلامی به استان ذکر و اضافه کرد: گیلان تنها استانی است که معاون اول رئیس جمهوری بعد از برگزاری انتخابات، به آن سفر کرده است.

به گفته نجفی، در سفر این دو مقام ارشد کشور، جلسه های خوب و مفیدی برگزار و بسیاری از مشکلات استان همچون موضوع سد شفارود مطرح شد که نتایج خوبی بدنبال داشته است.

استاندار گیلان در ادامه سخنانش در جلسه شورای برنامه ریزی، درباره توزیع بودجه به دستگاه ها نیز به سازمان برنامه و بودجه استان تاکید کرد که توزیع عادلانه ای را در بودجه برای دستگاه ها انجام دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دستگاه های اجرایی حداکثر صرفه جویی را در هزینه های غیرپرسنلی داشته باشند، گفت: دستگاه های اجرایی باید در بخش های مختلف در حیطه های قانونی و هر جا که می توانند، صرفه جویی کنند اما به کارکنان خود نیز باید بیشتر رسیدگی کنند.

نجفی در خاتمه سخنانش از دستگاه های اجرایی خواست تا بدهی های خود در زمینه مصارف انرژی را بموقع پرداخت کنند.

Share