فرماندار سیاهکل اظهار کرد:

احضار من به دادگاه غیرقانونی است | کوتاه نمی آیم و تا آخر می مانم

فرماندار سیاهکل گفت: احضار غیر قانونی و بدون مصداق بنده و برخی دیگر از فرمانداران در سراسر کشور به دادگاه نوعی هجمه و تخریب دولت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از اعتدال شمال، اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل در مراسم افطاری حزب مشارکتهای مردمی که در تالار جام جم رشت برگزار شد اظهار داشت: موفقیت اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری پیروزی بزرگی بود که به سادگی محقق نشد و همه زحمت خود کشیدند و این تلنگری بود که باید خود را برای چهار سال بعد با یک شدت و حدت آماده کنیم و در غیر اینصورت میدان را به رقیب واگذار خواهیم کرد.

وی افزود: رقیب مقابل، انگشت بر روی معیشت و بحث های اقتصادی، در انتخابات می گذاشت و این مقوله ها باید حتما در سالی که مزین به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» است به جد پیگیری کنیم و اجازه ندهیم که از این مقوله برای سیستم دولت مشکلی ایجاد شود.

اسلامی ضمن تشکر از سرکار خانم دکتر مدارایی (دبیرکل حزب مشارکتهای مردمی) برای معرفی و ادامه ی فعالیت های حزب مشارکت های مردمی در گیلان گفت: امیدوارم که این حزب بتواند در ادامه کار خودرا به خوبی و رو به پیشرفت پیش ببرد.

وی در زمینه خروج از بیکاری اضافه کرد : ایجاد اشتغال محقق نخواهد شد مگر اینکه بتوانیم با یک برنامه ریزی صحیح این کار را انجام دهیم.

اسلامی خاطر نشان کرد: شهرستان سیاهکل از لحاظ سطح یکی از پهناورترین شهرستان های گیلان و همچنین یکی از شهرستان های فقیر است و در بین ۱۶ شهرستان ، شانزدهمین رتبه را دارد.

اما فعالیت های خوبی در دولت یازدهم صورت گرفته است و در زمان انتخابات نیز تاکید بر این بوده که افرادی که سبقه ی اجرایی و تخصصی دارند به میدان بیایند. فرماندار سیاهکل در ادامه عنوان کرد، جناح رقیب گستاخی را به حدی رسانده بودند که حتی در جایی عنوان کرده بودند که فرماندار سیاهکل چرا تابلو عکس آقای روحانی را در نزدیکی ایام انتخابات در دفتر کارش نصب کرده این افراد اصلا توجیه نیستند ونمی دانند حتی بعد از انتخابات هم حدود چند ماه، آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور قانونی یک کشور است … البته ما به این هوچی گری ها اعتنایی نکردیم وفقط و فقط در چارچوب قانون به وظایفمان عمل کردیم ،وهمواره دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای (مر قانون) سر لوحه کار ما بود وبنده حتی به کارمندان داخل مجموعه فرمانداری خود هم نگفتم به چه کسی رای دهید یا ندهید.

اسلامی گفت: اما بی انصافی ها زیاد بود تا جایی که همین حوالی پس از انتخابات بنده را به بهانه های واهی به عنوان یک شخص حقوقی به دادگاه فراخواندن، مگر میشود فرماندار یک شهرستان را آنهم بدون مصداق مشخصی به دادگاه فراخواند البته من در همان جلسه دادگاه عنوان کردم بنده به عنوان نماینده دولتی که نزدیک به سه ماه دیگر هنوز دولت قانونیست به وظایف قانونی خود عمل کردم من نمی توانستم به بهانه های واهی پیگیر مطالبات مردم نباشم

فرماندار سیاهکل گفت: اینان ازهمین حالا دولت را تحت فشار قرار دادند. فکر چهار ساله دیگر هستند ما اصلاح طلبان و اعتدال گرا ها باید هوشیار باشیم .من به عنوان فرماندار کوتاه نمی آیم هر چند دیروز رای تبرئه من آمد اما من به همینجا اکتفا نمیکنم. حق متقابل برای من محفوظ است. که این افراد چرا بدون هیچ مصداقی فرماندار یک شهرستان را به دادگاه فرامیخوانند ؟؟؟ وتا آخر کار می مانم… .

اسلامی با اشاره به مشکلاتی که در زمینه ی فعالیت هایش وجود داشته است گفت: نباید به گونه ای از سوی رقبای اصلاحات رفتار شود که فرماندار دولت نتواند با امنیت خاطر کار کند و البته همه ی این موارد هجمه هایی برای تضعیف و تخریب دولت است.

اسلامی اظهار کرد: اصلاح طلبان و اعتدالیون باید فعالیت های بیشتری در شهرستانهایی نظیر سیاهکل در خصوص امر اشتغال داشته باشند در غیر اینصورت افراد دیگری با رفتارهای پوپولیستی مردم را از رسالت خاصی که دارند جدا می کنند و ما در آینده ضربه خواهیم خورد.

فرماندار سیاهکل در پایان گفت: باید حرکت غرور آفرین و شجاعانه سپاه در موشک باران مقر داعش که با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و تائید مقام معظم رهبری صورت گرفت را ارج نهیم و با حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس انسجام و اتحاد خود را به جهانیان نشان دهیم.

Share